شهرکرد؛

افزایش 25 درصدی متوسط بارندگی در چهارمحال و بختیاری

بارندگی های 48 ساعت گذشته، متوسط بارندگی در استان چهارمحال و بختیاری را 25 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داد.

افزایش 25 درصدی متوسط بارندگی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت سامانه بارشی طی 48 ساعت گذشته در استان گفت: متوسط بارندگی از ابتدای مهرماه امسال در چهارمحال و بختیاری به 131 میلیمتر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش داشت.

مهرداد قطره با بیان اینکه 115 میلیمتر از این میزان بارندگی مربوط به دو روز اخیر بوده است افزود: بیشترین میزان بارندگی در این مدت از ایستگاه کوهرنگ با 220 میلیمتر، کمترین میزان بارندگی از بروجن با 61 میلیمتر و میزان بارندگی در شهرکرد مرکز استان 76 میلیمتر گزارش شد.

وی اضافه کرد: میزان بارندگی 48 ساعت گذشته در ایستگاه دزک 148 میلیمتر، لردگان 141 میلیمتر، مال خلیفه 140 میلیمتر، اردل 100 میلیمتر، بلداجی 88 میلیمتر، سامان 65 میلیمتر، فرخشهر 63 میلیمتر و بن 62 میلیمتر بود.

قطره یادآور شد: بارش های این مدت در ارتفاعات و برخی نقاط استان مانند کوهرنگ به صورت برف بود که البته بیشتر آن به دلیل بارش بعدی باران، آب شد.

به گفته وی؛ این سامانه بارشی در حال خارج شدن از چهارمحال و بختیاری است و هوای استان در 24 ساعت آینده کمی نیمه ابری با وزش باد ملایم در بعد از ظهر پیش بینی می شود.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار