محصص: میانگین گل های هفته دوازدهم لیگ امیدوارکننده بود

کارشناس فوتبال کشورمان تعداد زیاد گل های به ثمر رسیده در هفته دوازدهم لیگ برتر را امیدوار کننده توصیف کرد.

مرتضی محصص در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص درخشش لژیونرهای ایرانی شاغل در کشورهای اروپایی اظهار کرد:اگر بازیکنان ما از هوش،استعداد و توانایی های تکنیکی و تاکتیکی خود به نحو احسن استفاده کنند،به طور حتم مورد توجه تیم های بزرگ دنیا قرار می گیرند.

وی افزود: من اطمینان دارم که تا پایان فصل جاری لیگ های اروپایی ما شاهد ترانسفر چند فوتبالیست دیگر کشورمان به تیم های خوب اروپا خواهیم بود.

کارشناس فوتبال همچنین با انتقاد از سازمان لیگ گفت:به نظر من با توجه به وسعت جغرافیایی و همچنین استعدادهای فراوان کشورمان در زمینه فوتبال،تعداد تیم هایی که در لیگ برتر حضور دارند کم است و به نظر من تعداد تیم ها باید از شانزده به هجده و حتی بیست تیم افزایش یابد.سازمان لیگ باید در این زمینه تصمیمات کارشناسی شده تری اتخاذ نماید.

محصص در پایان با اشاره به کیفیت دیدارهای هفته دوازدهم لیگ شانزدهم تصریح کرد: خوشبختانه میانگین تعداد گل های بازی های هفته دوازدهم امیدوارکننده بود و تیم ها گل های زیادی به ثمر رساندند و عملکرد بازیکنان نسبت به هفته های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشت. به نظر من در حال حاضر نکته حائز اهمیت در فوتبال ما، مشکلات مالی تیم هاست. نیمی از تیم های لیگ برتری با بحران مالی روبرو هستند و هشتاد درصد تیم های لیگ یکی نیز از کمبود بودجه رنج می برند. آخرین قربانی مشکلات مالی، محمود فکری سرمربی سابق نساجی قائمشهر بود که به دلیل عدم حمایت مالی از این باشگاه،مجبور به استعفا شد.

وی ادامه داد: من امیدوارم با تدبیر وزارت ورزش، بحران مالی باشگاه های فوتبال کشورمان هر چه سریعتر پایان یابد و فوتبال ما روز به روز به استانداردهای حرفه ای فوتبال دنیا نزدیک تر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار