«نایب قهرمان» و «رخ» آماده چاپ است

فرهاد خاکیان دهکردی از آماده چاپ بودن دو رمان اخیر خود خبر داد.

فرهاد خاکیان دهکردی در گفتگو با خبرنگارحوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ارتباط با آثار خود گفت: رمان اول من «پیشانی شکسته مجسمه‌ها» که از طرف موسسه انتشارات نگاه منتشر شده است، در آستانه چاپ سوم قرار دارد و در حال حاضر مجموعه داستانی تحت عنوان «نایب قهرمان» را آماده چاپ دارم که ماحصل کارهای داستانی متاخر من است و 9 داستان کوتاه را شامل می‌شود. 

وی افزود: برای این کتاب با ناشر معتبری که ترجیح میدهم نام آن را فعلا ذکر نکنم، به نتیجه رسیده ام و احتمالا در نمایشگاه کتاب تهران منتشر شود.

خاکیان دهکردی عنوان کرد: داستان‌های این مجموعه دو موضوع کلی را دنبال می‌کنند، سهمی از آنها حول محور خانواده و دغدغه‌های پیرامون آن است و دیگر داستان‌ها به تنهایی انسان امروز می‌پردازند.

این نویسنده ادامه داد: رمان «رخ» هم از من آماده شده ولی هنوز با هیچ ناشری برای انتشار آن توافق نکرده‌ام. این رمان کاملا فضایی برساخته دارد و در مکانی خیالی به نام دره رخ اتفاق می‌افتد. وضعیت کلی رمان به رئالیسم جادویی پهلو می‌زند و در آن به اسطوره‌های ایرانی نگاه ویژه‌ای داشته ام.

دهکردی در پایان گفت: این روزها هم مشغول نوشتن رمان سومم هستم که باعث شده، تمام فعالیت‌های جانبی و روزنامه نگاری و نقد ادبی را تا مدتی کنار بگذارم، مگر در موارد خاص که کتاب ویژه‌ای را خوانده باشم. امیدوارم این کارها روند طبیعی خود را طی کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار