زاهدان،

قاچاقچیان مسلح بازهم ناکام ماندند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از کشف 407 کیلو مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح و توقیف یک دستگاه خودرو در این رابطه خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سرگرد مراد امیری گفت:در راستای مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران یگان تکاوری 111 با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان حین گشت زنی های هدفمند در محور قدیم" سراوان به خاش" به دو دستگاه خودرو تویوتا مشکوک شدند.

 وی افزود: پس از هماهنگی قضایی و اجرای طرح مهار، مأموران به این خودروها دستور ایست داده ولی قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران و بدون توجه به سمت مسیر های فرعی و خاکی متواری شدند. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرهای قاچاقچیان به دلیل صعب العبور بودن منطقه متوقف و اقدام به تیر اندازی به سمت ماموران کرده که با توجه به آتش پر حجم ماموران و تنگ شدن عرصه، با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سراوان ضمن تلاش پلیس برای دستگیری این قاچاقچیان خاطر نشان کرد: ماموران در بازرسی دقیق از این دو خودرو مقدار 407 کیلو گرم تریاک که در زیر گالن های سوخت جاساز شده بود کشف کردند.
 
انتهای پیام/ پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.