آخرین تحولات میدانی سوریه؛

عملیات نیروهای سوری در درعا و حومه حمص/ هلاکت شماری از تروریست‌ها و منهدم شدن تسلیحاتشان

ارتش سوریه، مقرها و مراکز تجمع تروریست‌ها را در درعا و حومه حمص هدف قرار داد و شماری از آن‌ها را به هلاکت رساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه در عملیاتی دقیق، مقرها و محورهای انتشاراتی تروریست‌های جبهه النصره را در محله "محطه و درعاالبلد" هدف قرار دادند.

به گزارش یک منبع نظامی سوری، ارتش سوریه حملات دقیقی به مقر تروریست های جبهه النصره در منطقه درعا البلد داشته و ضمن به هلاکت رساندن شماری از عناصر تروریستی، چندین تانک، خمپاره‌انداز و شماری تسلیحات نظامی را در محله عباسیه منهدم ساخت.

 ارتش سوریه همچنین چندین مرکز متعلق به تروریست ها را در جنوب غرب مرکز برق اردوگاه آوارگان در درعاالبلد و چندین خودرو را منهدم ساخت و شماری از تروریست ها را به هلاکت رساند.

در محله درعا المحطه نیز ارتش سوریه عملیات دقیقی علیه گروه های تروریستی درون یکی از مقرهای تروریست ها در شرق میدان بصری انجام داد که به هلاکت شمار بسیاری از تروریست ها منجر شد.

نیروی هوایی ارتش سوریه نیز با هدف قرار دادن مقرهای تروریست های داعش، در حویسیس در حومه شرقی حمص، با انهدام مقر آنها شماری از عناصر تروریستی را به هلاکت رساند.

در شمال شهر حمص نیز ارتش و نیروی هوایی سوریه مقر تروریست های جبهه النصره را در تلبیسه هدف قرار دادند. در این عملیات ضمن انهدام کامل مقر، چندین خودروی زرهی و مسلح نیز منهدم شدند و شماری از عناصر این گروه تروریستی به هلاکت رسیدند.

نیروی هوایی ارتش سوریه همچنین در حومه شمالی حما مقر تروریست های جیش الفتح و محورهای تحرکاتی آنها را در عطشان، زلاقیات، طیبه الامام، کفر زیتا و لطامنه هدف قرار داد.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۴ آذر ۱۳۹۵
نمیشه از کپسول های بزرگ خواب اور برای جنگ های شهری استفاده کرد تا بعد از منفجر شدن منجر به کشته شدن غیر نظامی ها نشه؟؟
آخرین اخبار