گزارش قالیباف از جلسه ویژه روز معلول

محمد باقر قالیباف با ارائه گزارشی از جلسه ویژه روز معلول صفحه اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛محمدباقر قالیباف شهردار تهران همزمان با روز جهانی معلول در نشستی در همین زمینه با برخی تشکل های توانیابان حضور پیدا کرد ودر همین راستا پستی در صفحه اینستاگرامش منتشر و عنوان کرد :من مطمئن هستم كه بهترين شيوه رفع مشكلات، سپردن كار مردم به مردم است. لازم است اقشار مختلف همچون هنرمندان و ورزشکاران به میدان بیایند تا با همکاری هم "جهاد مهربانی" را رقم بزنیم. 

وی نوشت:"امروز، روز جهاني معلولان بود. اولين جلسه امروزم، نشستي صميمي با مديران عامل برخي از مهمترين تشكل‌هاي مردمي توانیابان بود. دغدغه‌ها و مشكلات شان را - كه بر اساس گزارشها مي دانستم - از زبان‌خودشان با جزئيات و ظرايف بيشتر شنيدم. توجه به جامعه توانياب، از ابتدا مورد توجه مديريت شهري در دوره جديد بوده است.
در مناسب‌سازي معابر براي معلولان گام‌هاي خوبي برداشته‌ايم، هرچند تا وضعيت مطلوب فاصله زيادي داريم. حمل و نقل رايگان براي معلولان شديد جسمي و حركتي در سطح تهران، با مقاصد درماني، آموزشي و شغلي، خدمتي است كه اكنون به دنبال گسترش و ارتقاي كيفي آن هستيم. علاوه بر اين مناسب سازي مسير تردد توانيابان، از درب منزل تا اولين شريان اصلي، طرحي است كه در دستور كار شهرداران نواحي قرار خواهم داد. 
من مطمئن هستم كه بهترين شيوه رفع مشكلات، سپردن كار مردم به مردم است. لازم است اقشار مختلف همچون هنرمندان و ورزشکاران به میدان بیایند تا با همکاری هم "جهاد مهربانی" را رقم بزنیم. 
اميدوارم روزي را در تهران و در همه كشور شاهد باشيم كه توانيابان ما دغدغه اي برای حضور در جامعه و دريافت خدمات درماني، آموزشي و تفريحي نداشته باشند. انشاالله."


انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار