روا یت جالب پرویز پرستویی از المپیک معلولین +اینستاپست

پرویز پرستویی با انتشار پستی در صفحه ای اینستا گرام خود روایتی پند اموز در زندگی معلولین به اشتراک گذشت.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛پرویز پرستویی بازیگر و گوینده صاحب‌نام ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است. او موفق به دریافت نشان درجه یک گواهی‌نامه هنری گردیده است. پرویز پرستویی با دریافت چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از این نظر در بین بازیگران ایرانی رکورددار است. وی متأهل و دارای دو فرزند است.
پرویز پرستویی در صفحه ای اینستا گرام خود پندی عبرت اموز در رابطه زندگی معلولین منتشر کرد.

وی نوشت:

روا یت جالب پرویز پرستویی از المپیک معلولین +اینستاپست

چند سال پیش در جریان بازی های پارالمپیک (المپیک معلولین)در شهر سیاتل آمریکا 9 نفر از شرکت کنندگان دو 100متر پشت خط آغاز مسابقه قرار گرفتند.همه این 9 نفر افرادی بودند که ما آنها را عقب مانده ذهنی و جسمی می خوانیم. آنها با شنیدن صدای تپانچه حرکت کردند. بدیهی است که آنها هرگز قادر به دویدن باسرعت نبودند و حتی نمی توانستند به سرعت قدم بردارند بلکههر یک به نوبه خود با تلاش فراوان می کوشید تا مسیر مسابقه را طی کرده و برنده مدال پارالمپیک شودناگهان در بین راه مچ پای یکی از شرکت کنندگان پیچ خورد . این دختر یکی دو تا غلت روی زمین خورد و به گریه افتاد. هشت نفر دیگر صدای گریه او را شنیدند ، آنها ایستادند، سپس همه به عقب بازگشتند و به طرف او رفتند یکی از آنها که مبتلا به سندروم داون(عقب ماندگی شدیدجسمی و روانی) بود، خم شد و دختر گریان را بوسید و گفت :این دردت رو تسکین میده.سپس هر 9 نفر بازو در بازوی هم انداختند و خود را قدم زنان به خط پایان رساندند. در واقع همه آنها اول شدند. تمام جمعیت ورزشگاه به پا  خواستند و 10 دقیقه برای آنها کف زدند.


انتهای پیام/
برچسب ها: پرستویی ، بازیگر ، ایرانی ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۶:۵۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۵
باسلام خدمت آقای پرستویی عزیز فیلم بایگارد رو ریختم تو موبایلم درطی هفته 2مرتبه نگاه میکنم خیلی باحاله خسته نباشی وهمیشه سلامت باشید
آخرین اخبار