اراک؛

موفقیت صنعتگران اراکی در تولید شیر آلات خاص نفت و گاز

با تولید شیرآلات خاص صنعت نفت و گاز در یکی از واحدهای صنعتی اراک ، ایران به 10 کشور تولید کننده این محصول پیوست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با تولید شیرآلات خاص صنعت نفت و گاز ایران در یکی از واحدهای صنعتی اراک ایران به 10 کشور تولید کننده این محصول پیوست.مقاومت بالا در برابر خوردگی ّآب دریا و مقاومت در برابر سرما تا 196 درجه سانتیگراد زیر صفر از ویژگی های نسل جدید شیرآلات تولید شده در حوزه نفت و گاز است.
به گفته مدیرعامل واحد تولید کننده این محصولات ، شیرآلات آلومینیوم برنز و کراژ نیک به سفارش پیمانکاران فازهای 22 و 24 پارس جنوبی برای اولین بار در کشور و منطقه تولید شده است.
خلیلی افزود اولین نمونه این شیرآلات در مدت زمان 35 روز طراحی و ساخته شده و نسبت به نمونه های خارجی از نظر قیمت تا 70 و از نظر زمان ساخت و حمل تا 80 درصد صرفه جویی در پی داشته است.
او افزود این شرکت ظرفیت تولید سالانه 60 هزار عدد شیرآلات با تنوع 500 عددی در وزن ،ابعاد و آلیاژ را دارد که در صورت تحقق آن سالانه هشت میلیون و پانصد هزار دلار صرفه جویی ارزی عاید کشور می شود.
در کشور سالانه به 500 هزار عدد شیر آلات نفت و گاز نیاز است که 20 درصد آن در 15 واحد تولیدی داخل تامین و مابقی از خارج کشور وارد می شود.
 انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، تولید ، شیرآلات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.