4 بازیگر برای «87 متر» انتخاب شدند/ احتمال همکاری مجدد فرهاد آئیش با کیانوش عیاری

پیش تولید مجموعه تلویزیونی «87 متر»، بلافاصله پس از فیلمبرداری فیلم سینمایی «کاناپه» آغاز می شود.

حسن آقا کریمی مدیر تولید مجموعه تلویزیونی «87 متر»در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص روند پیش تولید این سریال گفت: با توجه به اینکه کیانوش عیاری روزهای پایانی فیلمبرداری فیلم سینمایی «کاناپه» را پشت سر می گذارد، پیش تولید ساخت مجموعه تلویزیونی جدید خود را با عنوان «87 متر»در دست دارد و گروه های مختلف این پروژه در حال انجام نهایی کردن فیلمنامه و انتخاب فضای لوکیشن هستند.

وی در ادامه پیرامون تست و انتخاب بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی بیان کرد: در حال حاضر سریال «87 متر» با همان گروه کارگردانی تهیه و تولید شده و احتمال حضور فرهاد آئیش، مهران رجبی به عنوان بازیگران اصلی و دو بازیگر جوان نازنین فراهانی و معصومه بافنده مشخص شده است.

مدیر تولید فیلم سینمایی «کاناپه» درباره انتخاب لوکیشن اصلی سریال «87 متر» عنوان کرد: برای فضای لوکیشن، انتخاب ما حومه تهران و تصویربرداری در فضای 25 سال گذشته تهران است که بخشی از شمال تهران را هم دربرمیگیرد.

آقا کریمی در پایان با بیان اینکه پیش تولید «87 متر» کمی جدی تر بلافاصله پس از فیلمبرداری «کاناپه» انجام می شود، درخصوص زمان کلید اصلی این مجموعه اظهار داشت: بعد از نهایی شدن فیلمنامه سریال و پایان فیلمبرداری "کاناپه"، پیش تولید «87 متر» را به صورت جدی تر و با سرعتی بیشتر برای آغاز کار در سال جاری خواهیم داشت.  

گفتنی است؛ این سریال در سال 1387 به دلیل مشکلات شخصی کیانوش عیاری به تعویق افتاد، و حالا بعد از ساخت دو فیلم سینمایی «خانه پدری» و «کاناپه» نگارش فیلمنامه سریال«87 متر» را در دست کار دارد و مراحل پیش تولید این مجموعه پیرامون خط داستانی چند خانواده در ساختمانی آپارتمانی روایت می شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار