باید از عملکرد شیرجه روها قدردانی شود

سرمربی تیم ملی شیرجه:با حداقل امکانات به برنز آسیا رسیدیم

میرابیان گفت:شیرجه روهای تیم ملی با حداقل امکانات توانستند در ژاپن به مدال برسند به همین دلیل باید از آنان قدردانی مناسبی به عمل آید.

قائم میرابیان سرمربی تیم ملی شیرجه در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در ژاپن و کسب مدال برنز کار ما سخت تر شده است. اما اگر امکانات لازم از جمله تخته فنری شیرجه، سالن تمرینی مجهز و اردوهای تدارکاتی خوب و بدون وقفه داشته باشیم، هیچ کاری غیر ممکن نخواهد بود. 

وی ادامه داد: لازم است از عملکرد دو شیرجه رو مدال آور کشورمان شهنام نظرپور و مجتبی ولی پور قدردانی شود. 

میرابیان درباره علل موفقیت تیم ملی شیرجه افزود: اولین عامل موفقیت تیم برنامه ریزی از قبل پیش بینی شده بود که برای تنظیم آن وقت زیادی صرف شد. با توجه به این که در رشته تربیت بدنی تحصیل کرده ام و سال ها به عنوان ورزشکار مطرح این رشته فعالیت داشتم، از شرایط و جو مسابقات به خوبی آگاه بودم و توانستم در بحث روانی نکاتی را پیاده کنم تا عملکرد تیم بالا رود. مهم تر از همه چیز اجرای بدون نقص شیرجه روها بود که در زمان مسابقه بالاترین عملکرد را به نمایش گذاشتند. 

سرمربی تیم ملی شیرجه خاطر نشان کرد: برای آمادگی تیم ملی شیرجه جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا حدود 4 ماه وقت صرف شد. اردوها به صورت ریزشی انجام شد به طوری که 21 شیرجه رو به تیم ملی دعوت شدند و نهایتا 2 ورزشکار به ژاپن اعزام شدند. این تیم با حداقل امکانات و حتی بدون یک اردوی برون مرزی تمرینات خود را پیگیری کرد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار