ماجرای هزینه هنگفت پرسپولیس برای اردوی دبی!

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس بابت تقبل هزینه های هنگفت برای برگزاری اردوی دبی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالیکه گفته می شود، باشگاه پرسپولیس برای برگزاری اردو در دبی از یک شرکت لوازم یدکی موتور و ماشین 198 هزار درهم پول گرفته تا هزینه اقامت در باشگاه ایرانیان را پرداخت کند اما معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس نظر دیگری در این خصوص دارد. 

محمد علی ترکاشوند درباره این مطلب گفت: نامه طاهری به شرکت مربوطه برای دریافت پول برای پرداخت هزینه های اردوی دبی درست است اما ما این پول را فقط برای خرید بلیت هواپیما، اخذ روادید، پرداخت بخشی از پاداش ها و دادن پول توجیبی به بازیکنان صرف کردیم و مابقی پول را به حساب باشگاه واریز کردیم. 

وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال یکی از هواداران متمول باشگاه پرسپولیس، اعلام کرد که هزینه اقامت باشگاه در دبی پرداخت می کند که در نهایت این هزینه به باشگاه پس داده شد و در حساب باشگاه موجود است. همچنین باشگاه پرسپولیس دولتی است و هزینه های این باشگاه شفاف سازی می شود و ذی حساب همه این هزینه ها را مورد بررسی قرار می دهد. 

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس گفت: نماینده حامی مالی تیم را در این اردو همراهی نکرد فقط فیلمبردار ویژه برنامه سرخابی در دبی حضور داشت. بازیهای تدارکاتی با تیم های نه چندان قوی و محلی دبی هم با نظر نهایی برانکو برگزار شد. 

ترکاشوند درباره شایعه استقلالی بودنش بیان کرد: دلیل این همه حواشی را نمی دانم. برخی از رسانه ها به جای اینکه دنبال سابقه من باشند، سند کاری که ضد منافع پرسپولیس انجام دادم را رو کنند. من تمام توانم را برای موفقیت باشگاه پرسپولیس به کار گرفتم تا این تیم در مسیر پیشرفت قرار بگیرد. 

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: برخی افراد قصد دارند تیم پرسپولیس را به حاشیه بکشانند اما در این کار موفق نیستند چرا که باشگاه در مسیر درستی قدم برداشته است و هدف والایی دارد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار