قم؛

برگزاری نشست رسانه ای کنگره نکوداشت آیت الله مظاهری

نشست رسانه ای کنگره نکوداشت آیت الله مظاهری در سالن مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سعید روستا آزاد در نشست رسانه‌ای «کنگره نکوداشت آیت‌الله مظاهری» که پیش از ظهر امروز در سالن کنفرانس سالن مرکز همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، بابیان اینکه این کنگره از سوی دفتر تبلیغات اسلامی، حوزه علمیه قم و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، گفت: زمان برگزاری این کنگره 25 آذرماه با حضور وزیر ارشاد و آیت‌الله واعظی، آیت‌الله مقتدایی و حجت‌الاسلام واعظی ریاست دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بابیان اینکه تکریم از آیت‌الله مظاهری تجلیل از مقام علم و دانش و معنویت است و هر زمان که از فرد فرهیخته‌ای تکریم می‌شود از مقام انسانیت و معنویت تجلیل می‌شود، افزود: طبیعتاً فردی که تمام عمر خود را در راه تربیت شاگردان و علم‌آموزی گذاشته خود تجلی معنویت و انسانیت است.

روستا آزاد با اشاره به کنگره‌های پیشینی که برای نکوداشت بزرگان برگزارشده گفت: اهتمام جدی آیت‌الله مظاهری برای علم‌آموزی و معنویت قابل‌ستایش است همچنین فردی که  در این سطح از علمیت باشد و به شهری غیر از قم مهاجرت کند خود یکی از ویژگی‌های برجسته ایشان است. حضور ایشان در اصفهان برکات عظیمی در تقویت پایه‌های علمی حوزه‌های علمیه اصفهان داشته است.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: اینکه در حال حیات نکوداشت برای آیت‌الله مظاهری گرفته می‌شود خود نشان از بزرگی و عظمت این عالم بزرگوار است.

در پایان از پوستر نکوداشت آیت‌الله مظاهری رونمایی شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار