همسر رهبر کره شمالی بالاخره در انظار عمومی ظاهر شد+ عکس

همسر "کیم جونگ اون" پس از ماه‌ها گمانه‌زنی‌، برای نخستین بار در انظار عمومی ظاهر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی مترو؛ همسر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی هشت ماه پس از گمانه‌زنی‌های مختلف، برای نخستین بار در انظار عمومی ظاهر شد.

ری سُل-جو، همسر رهبر کره شمالی از 28 مارس (9 اردیبهشت) سال جاری میلادی در انظار مشاهده نشده بود. در این میان رسانه‌ها با انتشار شایعاتی مبنی بر بارداری وی و اینکه احتمالاً از سوی کیم جونگ اون مورد تنبیه واقع شده، غیبت وی را توجیه می‌کردند. عده‌ای نیز غیبت ری سُل-جو را به خاطر اختلاف وی با یئو، خواهر جونگ اون مرتبط می‌کردند.

آژانس خبری کره شمالی برای پایان دادن به این شایعات تصویری از وی را منتشر کرده است. با این حال، مشخص نیست آخرین عکسی که از وی گرفته‌شده متعلق به چه زمانی است. پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که با توجه با نظامیان حاضر در عکس و لباس زمستانی همسر کیم جونگ اون، این تصویر متعلق به رزمایش نیروهای مسلح کره شمالی در سواحل این کشور است که چند روز پیش برگزار شد.

همسر رهبر کره شمالی بالاخره در انظار عمومی ظاهر شد+عکس

ری سُل-جو در سال 2012 با رهبر جوان کره شمالی ازدواج کرد و گفته می‌شود یک فرزند دارند. اطلاعات چندانی درباره وی موجود نیست. به نظر می‌رسد وی فرزند یکی از چهره‌های سیاسی کره شمالی است. مادر سُل- جو نیز رئیس بخش زنان و زایمان بیمارستان پیونگ‌یانگ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار