در حاشیه مراسم تجلیل خانواده شهدا؛

پولادگر: ورزشکاران به دنبال منفعت مالی مهاجرت می کنند

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: ورزشکاران به دلیل سود مالی بیشتر مهاجرت می کنند و این موضوع بی اهمیتی است و نباید آن را بزرگ کرد.

سید محمد پولادگر در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: موضوع مهاجرت ورزشکاران را نباید خیلی بزرگ کرد، برخی از بازیکنان برای سود مالی بیشتر به کشورهای دیگر مهاجرت می کنند در حالی که اگر با شهدا و خانواده های آنها آشنا شوند می توانند ببینند که دلبستگی های مهمتری از بحث مالی وجود دارد که می توان به خاطر آنها و پیشرفت تیم ملی ماند و تلاش کرد.

وی ادامه داد: امروز یادواره 500 شهید تکواندوکار که 250 تن از آنها از شهدای مدافع حرم بودند را در فدراسیون برگزار کردیم که البته این تجلیل کوچکترین کار برای تقدیر از آنها بود.

پولادگر در باره مهاجرت باقری معتمد عنوان کرد: بر اساس قوانین فدراسیون جهانی هر کشور می تواند دو بازیکن کمکی با ملیت دیگر در رقابت ها داشته باشد اما با حضور تیم ملی ایران در این رقابت ها معتمدی نمی تواند برای تیم آذربایجان بازی کند و این خلاف قوانین است.

وی درخصوص تبعیت این ورزشکار در آذربایجان گفت: حدود 10 روز است که در این کشور تمرین دارد و نمی دانم که قصد دارد در تیم ملی آذربایجان بماند یا نه واگر این طور باشد باید مسئله را بررسی کنیم.

پولادگر در خصوص وضعیت عاشورزاده بیان کرد: این بازیکن جوان و آینده دار تیم ملی است و می تواند در وزن دیگری هم در رقابت ها شرکت کند که تصمیم درباره این موضوع بر عهده وی و کادر فنی تیم ملی است.

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان خاطر نشان کرد:در دوره قبل با درخشش ملی پوشان توانستیم به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کنیم و امیدوارم در این دوره نیز بتوانیم از عنوان خود دفاع کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۵ ۱۷ آذر ۱۳۹۵
خب خدا رو شکر قراره از عنوان ارزشمند و افتخار افرین نایب قهرمانی دوره قبل دفاع کنن خیالم راحت شد فکر کردم برای قهرمانی قراره برن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۱۵ آذر ۱۳۹۵
اقای پولادگر معتمد اقامت امریکا داره که معنیش اینه که حداقل مشکل مالی به شکلی که شما بیان میکنین نداره. فقط دنبال ثابت کردن خودش به امثال شماست. این کار شما هم خیلی بچه گانه و غیر حرفه ایه که ورزشکاران این مملکت رو در مقابل خانواده شهدا قرار میدین. این همه سرمایه های تکواندوی کشور یکی یکی رفتن شما عین خیالتون هم نیست. معلوم هم نیست کی قراره به خودتون بیاین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۵
خوبه اقای پولادگر که اینقدر از انگیزه های شخصی ورزشکاران اطلاعات دقیق دارن درباره رضایتنامه ای که برای یکی از همین ورزشکاران بی توجه به شهدا و وطن ! صادر کردن هم پاسخگو باشن! جالبتر اینکه از لحظه ای که خبر معتمد منتشر شد خود ایشان ذوالقدر روابط عمومی فدراسیون و مقانلو موضعگیری کردن خوبه که موضوع بی اهمیت و کوچکیه هنوز اگر مهم بود چه میکردن!!
آخرین اخبار