کدخدایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فردی که مدعی پرداخت پول به شورای نگهبان برای تأیید صلاحیتش است، مدارک خود را ارائه کند

سخنگوی شورای نگهبان گفت: فردی که مدعی پرداخت پول به شورای نگهبان برای تأیید صلاحیتش است، تاکنون هیچ مدرکی ارائه نکرده است.

فردی که مدعی پرداخت پول به شورای نگهبان برای تأیید صلاحیتش است، مدارک خود را ارائه کندعباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارنظر فردی که که ادعا دارد برای تأیید صلاحیتش، مبلغی از سوی شورای نگهبان از وی درخواست شده عنوان داشت: این حرف جدیدی نیست. این فرد در مجلس یک بار، این موضوع را به من گفت و من به او گفتم که مدارکت را برای ما، شورای نگهبان و مراجع قضایی ارسال کنید تا پیگیری شود.

وی افزود: از آن موقع تاکنون، شخص مورد نظر اقدامی صورت نداده است و بدون پیگیری این موضوع، حرف‌های خود را در محافل عمومی مطرح نموده است.

کدخدایی تصریح کرد: درخواست ما این است که وی مدارکش را به مراجع قضایی ارسال کند و ما هم مصر هستیم که مسئله پیگیری شود. او اگر مدعی است، مدارکش را به مراجع قضایی ارسال کند و ما هم قطعاً پیگیر موضوع هستیم.

گفتنی است؛  فردی در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در نشست "جنبش دانشجویی و گره کور مبارزه با مفاسد اقتصادی" در سخنانی درباره روند بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات در شورای نگهبان مدعی شده بود در دوره‌ای، به یکی از کاندیداها تماس گرفته و گفته‌اند که 2 میلیارد تومان پول بده تا تائید صلاحیت شوی که بعداً به 500 میلیون تومان راضی شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ff
۱۹:۵۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۵
ازشون اینکارا بعید نیست میگیرن
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۵
تو هم بگم بگم رو شروع کردی ؟ پسر بدی شدی
United States of America
ایثارگر
۱۲:۱۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۵
سلام خبرنگار عزیز چرا در مورد لایحه احکام دائمی چیزی نپرسیدی خیلی وقته خبری ازش نیست !چرا ؟
آخرین اخبار