دوستی در صحن شورای شهر تهران:

نگران وضعيت ترافيكی منطقه 22 در آينده هستم/ هزار و یک شهر تعطیل شده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: بزرگترین پروژه‌های تجاری در منطقه 22 است و در حال حاضر پروژه هزار و یک شهر تعطیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در سیصد و دهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، اسماعیل دوستی عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره مشکلات منطقه 22 شهر تهران اظهار داشت: جمعیت شهر تهران پس از انقلاب در جنگ تحمیلی رو به رشد بوده است و نتوانستیم خدمات زیربنایی را برای این جمعیت رو به افزایش ایجاد کنیم. 

وی افزود: باید قبل از سکونت در منطقه 22 زیرساخت‌های لازم ایجاد می‌شد، چرا که این منطقه تازه‌تأسیس است و می‌توانست الگوی مناطق دیگر باشد. 

وی با اشاره به اینکه بزرگترین مال تهران در منطقه 22 است گفت: حجمی از جمعیت با توجه به وجود مجتمع‌های تجاری بزرگ در آینده‌ای نه چندان دور وارد می‌شود که باید تصمیم اساسی در این خصوص گرفته شود.

دوستی به پروژه یک‌هزار و یک شهر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این پروژه در منطقه 22 تعطیل شده است و باید پیگیر حل این مشکل باشیم. 

وی افزود: پروژه‌هایی که در منطقه 22 اجرایی می‌شود جمعیت‌پذیر هستند و باید نسبت به حل مشکلات ترافیکی آینده در آن منطقه اقداماتی صورت گیرد. 

در ادامه رضا تقی‌پور عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: منطقه 22 با توجه به اجرای پروژه‌های تجاری و گردشگری، قطعاً در آینده با جمعیت زیادی مواجه خواهد شد و باید نسبت به شبکه ترافیکی آن اقدامات لازم صورت گیرد. 

وی افزود: با توجه به اینکه اتوبان شهید همت از آن منطقه می‌گذرد، باید نسبت به حل مشکلات ترافیکی آن نیز اقدامات لازم انجام شود نه اینکه با مشکل جدیدی مواجه شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار