نیکزادی در نطق میان دستور:

دولت باید با توسعه دیپلماسی اقتصادی با رفتارهای آمریکا مقابله کند

نماینده مردم بم گفت: مصوبه ایالات متحده آمریکا مبنی بر تمدید تحریم‌های ایران نقض صریح برجام است.

آقاپور/میرحسینی*دولت باید با توسعه دیپلماسی اقتصادی با رفتارهای آمریکا مقابله کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب‌الله نیکزادی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: هیئت رئیسه محترم باید با توجه به مفاد آیین‌نامه داخلی (ماده 24) و اصول 84 و 86 قانون اساسی در حفظ شأن و منزلت نمایندگان بکوشد.

وی ادامه داد: دشمنی آمریکا با ایران و جهان اسلام برکسی پوشیده نیست و این دشمنی در نظام سلطه و فضاسازی رژیم صهیونیستی اعمال می‌شود.

نماینده مردم بم تأکید کرد: در دوران پسابرجام برخلاف متن توافق ایالات متحده آمریکا با تصویب تمدید تحریم‌های ایران برجام را نقض کرد و تلاش می‌کند بر روابط ایران با دیگر کشورها خدشه وارد کند.
 
نیکزاد خاطر نشان کرد: لازم است دولت برای مقابله با این رفتارها و توسعه دیپلماسی اقتصادی در دوران پسابرجام با لحاظ نمودن عمق بخشی و در نظر گرفتن بحث اقتصاد مقاومتی اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، صحن ، نیکزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۳۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۵
چرا از اشتباه امریکائیها درتصویب تمدید تحریم ها برعلیه خودشان استفاده نمی کنیم ؟ بدین صورت که شرط اصلی ایران را برای ادامه برجام منوط به خروج هرکشوری که برجام رانقض کند از ادامه این همکاری ها شود در این صورت اولا" این کارباعث منزوی شدن امریکا ومحدودشدن تحریم های انها به کشورخودشان میشود. دوما" دیگر کشورهای عضو برجام به خود جرئت نقض این توافق را نمی دهند. سوما" این پیام به جهان داده میشود که ایران درپیگیری منافع خود جدی است . چهارما" اینکه اگر موفق به خارج کردن امریکا از این توافق شویم بزرگترین ضربه به اعتبار امریکا است.
آخرین اخبار