برومندی در نطق میان دستور:

بی‌صداقتی آمریکا در موضوع برجام برای همه ملت‌ها آشکار شده است

نماینده مردم مرودشت گفت: برجام یک توافق بین‌المللی است که اینک با تمدید تحریم‌ها و قانون‌شکنی آمریکا نقض شده است.

میرحسینی*آقاپور/*30 میلیارد دلار سلاح در دست داعش را چه کسی در اختیارشان قرار می‌دهد؟به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا برومندی در صحن علنی مجلس ضمن گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: از دانشگاه این انتظار می‌رود که محل جوشش دو جریان باشد یکی جریان تحقیق و دیگری پویایی احزاب سیاسی.

وی ادامه داد: ایالات متحده آمریکا با اتخاذ سیاست‌های استکباری سعی بر تسلط ملت‌ها را دارد که سیاست‌های آنان در منطقه موجب بی‌ثباتی شده است.

نماینده مردم مرودشت تأکید کرد: امروز می‌بینیم که گروه‌های تروریستی مانند داعش مورد حمایت آمریکا هستند و جامعه جهانی باید به این پرسش پاسخ دهد که 30 میلیارد دلار سلاح در دست داعش را چه کسانی به آنها داده‌اند؟ این موشک‌های ساخت آمریکا را چه کسانی در اختیار گروه‌های تروریستی قرار می‌دهند.

برومندی خاطر نشان کرد: بی‌صداقتی آمریکا در موضوع برجام برای همه ملت‌ها آشکار شده است، برجام یک توافق تأیید شده بین‌المللی است که اینک با تمدید تحریم‌ها و قانون‌شکنی آمریکا نقض شد و چه زیبا گفت رهبر انقلاب که آمریکایی‌ها مورد اعتماد نیستند و ما باید با توجه به قانون متقابل پاسخ این موضوع را بدهیم.

انتهای پیام/
 


 

برچسب ها: مجلس ، صحن ، برومندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار