زمان بهبودی دست گچ گرفته عالیشاه از زبان پزشک پرسپولیس

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمان باز کردن دست گچ گرفته عالیشاه معلوم نیست اما اقدامات لازم برای بهبودی دست این بازیکن انجام می دهیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالیکه گفته می شود امید عالیشاه به علت شکستگی دست به احتمال زیاد تا پایان نیم فصل اول قادر به همراهی پرسپولیس نیست اما پزشک تیم پرسپولیس نظر دیگری در این خصوص دارد. 

علیرضا حقیقت درباره وضعیت جسمانی امید عالیشاه گفت: در حال حاضر عالیشاه دستش در گچ قرار دارد و زمان بهبودی دستش مشخص نیست اما اقدامات لازم را برای بهبود آسیب دیدگی این بازیکن انجام می دهیم. 

وی درباره دوری عالیشاه تا پایان  نیم فصل اول از مسابقات گفت: دست عالیشاه همانند بیرانوند شکسته شده است و زمان باز کردن گچ دستش مشخص نیست و در حال حاضر قابل پیش بینی نیست که این بازیکن تا پایان نیم فصل قادر به همراهی پرسپولیس خواهد بود یا خیر!

پزشک تیم پرسپولیس در پایان درباره وضعیت جسمانی بیرانوند خاطر نشان کرد: بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش فیزیوتراپی و ماساژ درمانی می کند و  بعید است که به بازی پدیده برسد اما از هفته چهاردهم قادر به همراهی پرسپولیس است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار