جکی چان بادیگارد می‌شود/ پنج گلوله در برابر یکی

بازیگر مشهور هنگ‌کنگی با پیوستن به یک فیلم اکشن در نقش یک بادیگارد بازی می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، جکی چان قرارداد بازی در فیلم جدید جو کارناهان با عنوان «پنج گلوله در برابر یکی» را امضا کرد.

از کارناهان ۲ سال پیش برای این پروژه دعوت شده بود و او از آن زمان به بازنویسی فیلمنامه‌ای پرداخت که آلکس لیتواک نوشته بود. این فیلم در یک شهر کوچک مکزیکی می‌گذرد که تجارت یک کارتل فروش مواد مخدر بر همه امور آن سایه انداخته است. این داستان بر پنج بادیگارد تمرکز دارد که برای حفاظت از یک سیاستمدار مکزیکی که پدرش توسط کارتل کشته شده، قراردادی امضا می‌کنند.

ساخت این پروژه از چند سال پیش مورد نظر بود و بروس ویلیس برای ایفای نقش اصلی مورد توجه قرار گرفته بود اما از مدت‌ها پیش حضور او در این پروژه منتفی شد. مدتی نیز سیلوستر استالونه برای ایفای این نقش مود توجه قرار گرفت.

جکی چان که از اواخر دهه ۱۹۶۰ در عرصه هنرهای رزمی فعالیت دارد در بیش از ۱۵۰ فیلم بازی کرده است. او فیلم‌های «ببرهای راه‌آهن» و «فولاد خون‌چکان» و «بیگانه» را در دست اکران دارد.

«ببرهای راه‌آهن» اواخر همین ماه در چین اکران می‌شود و کشورهای انگلیسی زبان چون آمریکا، بریتانیا، استرالیا و نیوزیلند نیز به تماشای آن خواهند نشست.

جکی چان ماه پیش اسکار افتخاری را برای همه هنرنمایی‌هایش دریافت کرد. ‌او در آن مراسم گفت افتخار می‌کند که چینی است و ساخت این همه فیلم، این که از میان پنجره‌ها می‌پرد و کتک می‌زند و کتک می‌خورد و استخوان‌هایش را می‌شکند فقط برای هوادارانش است.

منبع: مهر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جیر جیر
۱۲:۳۶ ۱۶ آذر ۱۳۹۵
از فیلم بادیگارد حاتمی کیا کپی کردن
آخرین اخبار