نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی ؛

دانشجویان باید جامعه را در انتخابات سال ۹۶ به مسیر درست و منطقی هدایت کنند

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری در این دو انتخابات، بزرگترین دفاع از کشور در برابر دشمنان و ضامن دوام وبقاء نظام است و جامعه دانشجویی باید این مشارکت حداکثری را رقم بزند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی شهر بوکان و عضو هیئت رئیسه مجلس در مراسم روز دانشجو  روز دانشجو که در سالن دانشگاه آزاد واحد بوکان برگزار شد بود در بخشی از سخنان خود، جامعه دانشجویی و دانشگاهی کشور را بخش پیشرو جامعه دانست که توانایی همراه  کردن جامعه را با خود دارد.
وی در حالی که روز دانشجو را روز مبارزه با استکبار و زیاده خواهی دانست، تاکید کرد: اگر در جامعه تنها دانشجویان به رسالت واقعی خود عمل کنند، جامعه اصلاح می شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران ضمن تاکید بر نقش بازدارندگی دانشجویان تصریح کرد: دانشجو براساس شرایط جامعه و منافع عمومی عکس العمل نشان می دهد و ونقش دیده بانی جامعه برعهده دانشجویان است.
عثمانی در بخش دوم سخنان خود به رویداد مهم سیاسی کشور در سال ۹۶ یعنی انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورهای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: مشارکت حداکثری در این دو انتخابات، بزرگترین دفاع از کشور در برابر دشمنان و ضامن دوام وبقاء نظام است و جامعه دانشجویی باید این مشارکت حداکثری را رقم بزند.
وی افزود: باید شرایط عقلانی کشور که از سال ۹۲ آغاز شده است، ادامه پیدا کند و نمی توان سکان کشور را  در انتخابات به کسانی واگذار کرد  که به دنبال هاله نور هستند.
عثمانی تاکید کرد: نگاه آینده نگر دانشجو باید جامعه را در انتخابات سال ۹۶ به سمت  و مسیر درست و منطقی هدایت کند و دانشجو باید نقش پیشرویی را در این انتخابات ایفاء کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.