سالاری در صحن شورای شهر تهران:

صدور فرم های عوارض به صورت دستی فساد آور شده است

عضو شورای شهر تهران در خصوص صدور دوباره فرم های عوارض به صورت دستی گفت: این عمل سبب بوجود آمدن فساد و دلالی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران در سیصد و دهمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری نسبت به تعیین تکلیف مشکلات کارگران اتوبوس‌رانی تأکید کرد.

وی همچنین در تذکر دوم خود به صدور برگه های عوارض دستی در شهرداری های مناطق اشاره کرد و گفت: این روزها حال و روز معاونت های شهرسازی مناطق خیلی بد است.

رئیس کمیسیون شهرسازی ومعماری شهر تهران ادامه داد: ما در سال چهارم طرح تفصیلی هستیم و متاسفانه آن هزار بخشنامه ای که سال اول لغو شده بود، بار دیگر اجرا می شوند.

وی بیان کرد: بعد از تذکر به شهرداران مناطق نیز کارها اصلاح نشد و امروز شاهد هستیم که فرم های اعلام عوارض بار دیگر به صورت دستی چاپ می شوند در حالی که برای جلوگیری از بوجود آمدن فساد و دلالی، این فرم ها سیستمی شده بود.

سالاری با بیان اینکه بار دیگر دلال‌ها در معاونت های شهرسازی روییده اند گفت: متاسفانه رویکرد کمیته تامین درآمد اینگونه شده که بدون مطالعه پرونده، مقابل ملک نیوجرسی گذاشته و مبلغی را به عنوان جریمه مطالبه می کنند، ما مخالف تغییر کاربری و موافق برخورد با آن هستیم اما این رویه اتخاذ شده درست نیست.

وی همچنین در مورد فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک شهر تهران گفت: این دفاتر تعیین تکلیف شوند، اگر ایجاد شده که وظایف را به آن برون سپاری کنیم، اگر کارایی ندارند که به عقیده من دارند، آنها را جمع آوری کنیم.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: ما بیش از این نمی توانیم تذکر بدهیم و لازم است که رئس شورای شهر جلسه ای با حضور شهردار تشکیل دهد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار