مجری برنامه صبحگاهی شبکه دو مشخص شد

اجرای برنامه صبحگاهی «با صبح» را عبداله روا مجری جوان و نام آشنای تلویزیون برعهده خواهد داشت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه باصبح؛ سهیل سلیمانی تهیه‌کننده «باصبح»، (برنامه صبحگاهی شبکه دو)، مجری این برنامه را معرفی کرد و گفت: اجرای برنامه صبحگاهی «با صبح» را عبداله روا مجری جوان و نام آشنای تلویزیون برعهده خواهد داشت. با توجه به اینکه روا تاکنون در برنامه های مختلف سیما و شبکه دو حضوری موفق داشته با مشورت مدیران شبکه تصمیم بر این شد تا او به عنوان مجری در برنامه حضور داشته باشد.

تهیه‌کننده «کافه سوال» افزود: رویکرد اصلی این برنامه فراهم کردن یک فضای شاد و پرانرژی برای بینندگان و انتقال حالی خوب برای آغاز روز به مخاطبان خواهد بود. این برنامه با سه رویکرد امید، مهربانی و لبخند طراحی شده و شعار اصلی آن «حس خوب سحرخیزی» است. قرار است با همراهی بینندگانمان روزی خوش را آغاز کنیم. آغازی سرشار از انرژی و لبخند. همراه با امید و آماده شدن برای روزی دیگر.

سلیمانی خاطرنشان کرد: رضایت مخاطبان و توجه به فرهنگ اصیل ایرانی - اسلامی و القای حس خوب در ابتدای روز از جمله مواردی است که توجه ویژه‌ای به آن خواهیم داشت. ما در برنامه «باصبح» قصد داریم نشاط  و انرژی را به بینندگانمان انتقال دهیم و برای تحقق این هدف تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت.

تهیه کننده «باصبح» در پایان ضمن ابراز امیدواری در جهت جلب رضایت مخاطبان بیان کرد: من به عنوان تهیه‌کننده این برنامه، به همراه همه اعضای گروه امیدوارم که بتوانیم به هدف اصلی خود یعنی همراهی و همدلی مخاطبان در آغاز هر روز و حفظ ارزش‌ها و فرهنگ اصیلمان برسیم.
 
گفتنی است؛ «با صبح» عنوان برنامه‌ای صبحگاهی است که از شنبه بیستم آذر شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۸  به تهیه‌کنندگی سهیل سلیمانی و با اجرای عبدالله روا به روی آنتن شبکه دو می‌رود.

گفتنی است؛ عوامل این برنامه عبارتند از:

تهیه کننده، طراح و کارگردان: سهیل سلیمانی؛ شورای سردبیری: افشین صادقی‌زاده و حسام‌الدین مقامی کیا؛ مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری شارو؛ کارگردان آیتم‌ها: نیلوفر سعیدی؛ تصویربردار: وحید بصائری؛ تدوین: محمد مقدم وامید مهدوی؛ گرافیک: رضا وارسته؛ طراح لوگو: ترانه میلادی؛ فضای مجازی: شهرزاد عبدیه؛ دستیار تولید: غضنفر نوروزی؛ روابط عمومی: لیلا سلمانی.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار