سروری خبر داد

باید به مشکلات به وجود آمده در طرح تفصیلی رسیدگی شود

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکلاتی در خصوص طرح تفصیلی ایجاد شده که باید به آن‌ها رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران در ۳۱۰ جلسه علنی شورای شهر با اشاره به روز دانشجو که به نام روز چهره بدعهدی آمریکا تعیین شده است، اظهار داشت: این روز دیپلماسی غیرقابل اعتماد آمریکا را به ملت نشان می دهد، به همین دلیل مدیران باید این بدعهدی آمریکا را زیر سوال ببرند و اجازه ندهند حقوق ملت ایران تضعیف شود. 

وی با بیان اینکه مرحله نخست ساماندهی هوشمند تنقیحی به صورت آزمایشی با حضور رئیس شورای اسلامی شهر تهران رونمایی شد، افزود: این اقدام پس از ۳ سال تلاش و کار شبانه روزی ساماندهی و  به نتیجه رسید و می تواند در مسائل حقوقی و نظارتی شورا بسیار تأثیرگذار باشد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بودجه سال آینده توسط دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده است، گفت: متأسفانه با نمایندگان مجمع تهران در این خصوص جلسه‌ای نداشته‌ایم، به همین دلیل از ریاست شورا درخواست داریم که جلساتی با نمایندگان تهران در مجلس داشته باشیم تا بتوانیم در مورد بافت فرسوده و دیگر موارد و مشکلات شهر تهران تصمیم‌گیری و بودجه لازم شهر تهران را تأمین کنیم.

سروری اضافه کرد: مشکلاتی با ایجاد طرح تفصیلی برای شهروندان ایجاد شده که در بعضی مواقع در حق آن‌ها اجحاف می‌شود چراکه افرادی که قبل از اجرای طرح تفصیلی مجوز گرفته و شروع به کار کردند با اجرای طرح تفصیلی با مشکلاتی مواجه شده که باید در این خصوص تمهیدات لازم اتخاذ شود.

وی ادامه داد: باید به موضوعات مطرح شده رسیدگی شود تا شهروندان دچار ضرر و زیان نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار