سرخو خبر داد

برخورد با کارگران شرکت واحد قابل قبول نیست/ مشکل مسکن کارگران باید حل شود

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخوردی که با کارگران و بازنشستگان شرکت واحد صورت گزفته اصلا برای ما قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن سرخو رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ۳۱۰ جلسه علنی شورای شهر به شهردار تهران در خصوص اتفاقات روز یکشنبه و تجمع کارگران شرکت واحد تذکر داد و اظهار داشت: روز یکشنبه زمانی که اعضای شورای شهر تهران در جلسه غیرعلنی حضور داشتند تعدادی از کارکنان و بازنشستگان شرکت واحد در مقابل شهرداری تهران برای تعاونی مسکن خود تجمع کرده بودند که در پی این اقدام، به صورت خشونت آمیز با برخی از کارگران و بازنشستگان برخورد شده است.

وی افزود: این افراد در مقابل چشمان خانواده های خود مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند چراکه مسئولان حاضر به شنیدن خواسته های کارگران نبودند.
 
رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه احقاق حقوق کارگران باید مورد توجه شهرداری قرار گیرد، تأکید کرد: درخواست دارم به جای برخورد، به صحبت‌های مطرح شده از سوی کارگران و درخواسته های آن‌ها توجه شود و مسئولان مشکلات آن‌ها را حل کنند.
 
سرخو با تأکید بر اینکه بازنشستگان و کارگران شرکت واحد با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند، گفت: کمتر از 500 نفر از این کارگران برای دریافت مسکن دچار مشکل شده اند به همین منظور باید هر چه سریع تر خواسته های آن‌ها مورد توجه قرار گیرد. 
 
وی به برخورد صورت گرفته با کارگران و همچنین بازنشستگان شرکت واحد اشاره کرد و افزود: هنوز مشخص نیست ضرب و شتم کارگران شرکت واحد از سوی مأموران نیروی انتظامی بوده و یا نیروهای شهرداری تهران؛ اما موضوعی که مهم است برخورد نادرست با این افراد است.

رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی با بیان اینکه چنین عملی قابل قبول نیست، تصریح کرد: باید در این رابطه اقدامات اساسی صورت گیرد تا در نهایت مشکلات این قشر برطرف شود.

سرخو از خانواده کارگران شرکت واحد عذرخواهی کرد و گفت: نباید اجازه دهیم اتفاقاتی که در خصوص کارگران معدن آذربایجان رخ داد در کشور نهادینه شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار