دعای سریع الاجابه

دو روایت معتبر از حضرت امیرالمومنین(ع) و امام سجاد(ع) درخصوص اجابت سریع دعا را در باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید.

به گزراش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها درکانال ها و صفحه های مختلف فضای مجازی، ادعیه و روایاتی صحیح و غلط دست به دست می شود، اما اینکه چقدر از منابعی معتبر اخذ شده است جای تحقیق و تفحص بسیار دارد. 

از این روی در باب اجابت دعا ،ادعیه و نشانه های بسیاری در قرآن کریم و یا احادیث پیامبران و ائمه معصومین(ع) آمده است، روایت هایی که سینه به سینه چرخیده و به نگارش مرحوم حاج شیخ عباس قمی در گردآوری کتاب جامع «مفاتیح الجنان» با عنوان ادعیه سریع الاجابه ذکر شده است.

شیخ عباس قمی به روایت از حضرت امیرالمونین(ع)، آورده است: 

که مردی خدمت حضرت امیرالمؤمنین(ع) شکایت کرد از دیر شدن جواب دعایش فرمود چرا نمی خوانی دعای سریع الاجابه را پرسید که آن کدام دعا است فرمود بگو:

اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ بِاِسْمِکَ الْعَظیمِ الْأَعْظَمِ الْأجَلِّ الْأَکْرَمِ الْمَخْزُونِ الْمَکْنُونِ النُّورِ الْحَقِّ الْبُرْهانِ الْمُبینِ. 

خدایا! من از تو درخواست می کنم به نام بزرگ اعظم، اجل اکرم و گرامی‌ات که مخزون و مستور است، آن نامی که نور و حق و برهان روشن است.

الَّذی هُوَ نُورٌ مَعَ نُورٍ وَ نُورٌ فی نُورٍ وَ نُورٌ عَلی کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ فَوْقَ کُلِّ نُورٍ وَ نُورٌ تُضیی ءُ بِهِ کُلُّ ظُلْمَهٍ وَ یُکْسَرُ بِهِ کُلُّ شِدَّهٍ وَ کُلُّ شَیْطانٍ مَریدٍ وَ کُلُّ جَبّارٍ.

آن نامی که نور است و با نور و از نور و نور در نور است، و نور است به روی هر نوری، روشنی است بالای هر نوری، نوریست که با او هر تاریکی روشن و شکسته شود. با آن شدتی و هر شیطان سرکشی . هر جبار با عنادی که قرار نگیرد. 

عَنیدٍ لاتَقَرُّبِهِ اَرْضٌ وَ لایَقُومُ بِهِ سَماءٌ وَیَاْمَنُ بِهِ کُلُّ خائِفٍ وَیَبْطُلُ بِهِ سِحْرُ کُلِّ ساحِرٍ وَبَغْیُ کُلِّ باغ وَحَسَدُ کُلُّ حاسِدٍ وَیَتَصَدَّعُ.

با آن زمینی پایدار نماند به آن آسمانی و با آن هر خلاف و ترسویی در امان است و با آن جادوی هر جادو گری باطل شود، ظلم و حسد هر حسادت کننده ای به زحمت و سختی افتد.

لِعَظَمَتِهِ الْبَرُّوَ الْبَحْرُ وَیَسْتَقِلُّ بِهِ الْفُلْکُ وَ حَتّی حینَ یَتَکَلَّمُ بِهِ الْمَلَکُ فَلایَکُونُ لِلْمَوْجِ عَلَیْهِ سَبیلٌ وَ هُوَ اسْمُکَ الْأَعْظَمُ الْأَعْظَمُ الْأَجَلُّ الْأَجَلُّ النُّورُ الْأَکْبَرُ.

از عظمتش هر خشکی،دریا و مستقل و  کشتی پایدار شود تا وقتی که فرشته با آن سخن گوید، پس در این هنگام موج دریا بر او راهی ندارد و آن نام اسم اعظم اجل و نور اکبر تو است.

الَّذی سَمَّیْتَ بِهِ نَفْسَکَ وَاسْتَوَیْتَ بِهِ عَلی عَرْشِکَ وَاَتَوَجَّهُ اِلَیْکَ بِمُحَمَّدٍ وَ اَهْلِ بَیْتِهِ وَ اَسْئَلُکَ بِکَ وبِهِمْ اَنْ تُصَلَّیَ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ اَنْ تَفْعَلَ بی کَذا وَکَذا.

آن نامی که خود را با آن نام گذاری کردی و بر عرشت قرار گرفتی، روی کنم به سوی تو به وسیله محمد و خاندانش. و از تو درخواست می کنم به خودت و به فرستادگانت میفرستم به حاجت اینکه..

سپس حاجت خود را طلب کنید.
 
همچنین در بخش دیگری از مفاتیح الجنان به نقل از حضرت زین العابدین(ع) روایت شده است: 
اين دعا را «مقاتل بن سليمان» از آن حضرت روايت كرده و گفته: هركه اين دعا را صد مرتبه بخواند و دعايت اجابت نشود پس مقاتل را لعنت كند.

إِلَهِي كَيْفَ أَدْعُوكَ وَ أَنَا أَنَا وَ كَيْفَ أَقْطَعُ رَجَائِي مِنْكَ وَ أَنْتَ أَنْتَ إِلَهِي إِذَا لَمْ أَسْأَلْكَ فَتُعْطِيَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَسْأَلُهُ فَيُعْطِينِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَدْعُكَ [أَدْعُوكَ ] فَتَسْتَجِيبَ لِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَدْعُوهُ فَيَسْتَجِيبُ لِي إِلَهِي إِذَا لَمْ أَتَضَرَّعْ إِلَيْكَ فَتَرْحَمَنِي فَمَنْ ذَا الَّذِي أَتَضَرَّعُ إِلَيْهِ فَيَرْحَمُنِي إِلَهِي فَكَمَا فَلَقْتَ الْبَحْرَ لِمُوسَى عَلَيْهِ السَّلامُ وَ نَجَّيْتَهُ أَسْأَلُكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَنْ تُنَجِّيَنِي مِمَّا أَنَا فِيهِ وَ تُفَرِّجَ عَنِّي فَرَجاً عَاجِلاً غَيْرَ آجِلٍ بِفَضْلِكَ وَ رَحْمَتِكَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ

خدايا چگونه تو را بخوانم و حال آنكه من منم، و چگونه اميدم را از تو قطع كنم و حال آنكه تو تويى، خدايا! آنگاه كه از تو نخواهم كه به من عطا كنى پس كيست كه از او درخواست عطا كنم؟ خدايا! آنگاه كه تو را نخوانم تا مرا اجابت كنى، پس كيست كه او را بخوانم تا اجابتم كند؟ ، خدايا! آنگاه كه به سوى تو زارى نكنم تا به من مهرآورى، پس كيست كه به جانب او زارى كنم تا به من مهر آورد، خدايا! چنان كه دريا را براى موسى (درود خدا بر او) شكافتى و نجاتش دادى، از تو درخواست مى كنم بر محمّد و خاندانش درود فرستى و از آنچه در آن گرفتارم

مرا رهايى بخشى، و بر من گشايش دهى گشايشى فورى نه دير، به فضل و مهربانى ات، اى مهربان ترين مهربانان.

سپس حاجت خود را طلب کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام
دوستان خداوند دعاهای همه رو به حق حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیه و به حق مولا علی علیه السلام براورده به خیر کنه تورو به خدا واسه منم از ته دلتون دعا کنید خداوند از سر تقصیراتمون بگذره و از گرفتاریها رها بشیم و نجاتمون بده و حاجت روا بشیم واقعا شرایط خیلی سختی دارم بعد ۴۱ سال عمر نزدیک ۲۰ سال کار هیچی که از خودم ندارم نه خونه ای و ن ماشینی و....نمیگم نداشتم یه اپارتمان
شلوغ کوچیک مسکن مهر حاشیه شهر داشتم فروختم گذاشتم بانک بعد یسال وام بگیرم خونه بهتر بخرم با یه ماشین که اونم فروختم تو اون فاصله خونه کشید بالا و نتونستم دیگه خونه بخرم ناچارا با توصیه دوستان اومدم تو بورس یه مقدار وامم گرفتم که متاسفانه همش به باد رفت ومن موندم حدود ۲۰۰ میلیون وام و قرض کارگر روز مزدم بیشتر حقوقم میره جای وام ماهیانه طبقه پایین مادر خانمم تو روستا زندگی میکنیم که واس یه مدت کوتا رفته بودیم اما دیگه بخاطر این شرایط،چند ساله موندگار شدم با طعنه روزگار در و همسایه و فک و فامیل واقعا خیلی شرایط سختیه واقعا راضیم به مرگ اما اینجوری بی شخصیت و بی ابرو نمونم ازیطرف شرمنده زن و بچه هام (دوتا دختر دارم بزرگه ۱۵ سالشه کوچیکه ۵) بخدا خیلی سخته افسردگی گرفتم اما هیچ وقت از خدا و رحمتش نا امید نیستم از طرفی زن داداشم مریضه عمل داره حدود یکساله شیمی درمانی عمل سینه و پرتو درمانی کرد اما الان باز گفتن تومور بد خیم تو سرش داره باید عمل شه اونم با دوتا بچه کوچیک خدایی خیلی سخته اینا رو همه گفتم تا از ته دلتون هر کسی اینو میخونه به تمام زمان قسمش میدم از ته دلش دعا کنه ان شاء الله خدای بزرگ با زبان شما و دعای شما به حق فضل و کرمش گره از مشگلات و گرفتاری همگی از جمله منم برداره شفای تمام مریضا و زن داداش منم ان شاء الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
خدا دعا های همه به حق مهدی فاطمه (س) بحق جواد امام رضا(ع)
اجابت بشه دعای من هم اجابت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
تورو خدا برامنم دعا کنین ب ارزوم برسم منم براتون دعا میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
من که نیتم صافه امیدوارم من را به ارزویم برساند به امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
خدایا تورو ب حق امام حسین تو رو فاطمه زهرا کمکم کن....باردام هفته اینده زایمان شوهرم ورشکست شده همه درا ب روم بسته شده،خدایا چند روز دارم این دعارو میخوندم خدایا ی در رو ب رومون باز کن بخاطر این طفل معصوم یا امام رضا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
سلام...شوهرم سه ماهه زندانه..خدا خودش شاهده که بیگناه دوتا بچه دارم امشب این دعا و خوندم خداوندا به حق دستایی که به درگاهت بلن شدن دستم ما را هم بگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۲ دی ۱۳۹۹
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
برای منم دعا کنید انشالله همگی حاجت رواشویم
Germany
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۷ تير ۱۳۹۹
سلام
پدرم در ای سی یو بستری هستند بد حال است خواهش میکنم براش دعا کنید.
United States of America
مجتبی شاه نظری
۲۰:۳۶ ۲۷ اسفند ۱۳۹۸
متشکرم اجرتان با امیرالمومنین
Iran (Islamic Republic of)
Amir arsalan
۱۷:۳۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
برای اونی ک دوسش دارم دعا کنید
سرطان داره دکترا جوابش کردن
ایشالا همگی حاجت روا بشیم
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
نسترن
۱۸:۳۳ ۲۸ دی ۱۳۹۸
سلام التماس دعا،برای منم دعا کنید کنکوری هستم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
اللهم صل علی محمد و ال محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
تورو خدا واسه منم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
سلام برام منم دعا کنید همسرم ور شکست داره میشه بدهی داریم دعا کنید میخواهد خودکشی کنه خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۰۱:۲۱ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
این دعا عاااااااااااااالیه صد درصد جواب میده اونایی که میگن هنوز دعامون اجابت نشد شک نکنید به وقتش مستجاب میشه صد در صد شک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
من دیشب خوندم این دعا رو تو روضه .امروز صبح حاجت گرفتم.توسل کردم ب قمر بنی هاشم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دشتی
۲۳:۰۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۸
انشاءالله همه حاجت روا بشید،ما را هم دعا کنید یا خدا
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۲۲:۵۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
من این دعا رو نخوندم میخوام بخونم ولی منم التماس دعا دارم از همگی ایشا لا خدا جواب همه رو بده
Iran (Islamic Republic of)
سید سجاد
۲۲:۵۶ ۲۶ تير ۱۳۹۸
التماس دعا عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۱۴:۴۰ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
سلام.از خدا میخوام همتون حاجت روا بشین . برا منم دعا کنید خیلی احتیاج دارم ب دعاتون التماس دعا التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
عمران مقصودي
۰۳:۲۳ ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
با سلام دوستان شما رو به حق همين روز عزيز منم دعا كنيد خيلي گرفتار شدم جان عزيزاتون منو از دعاي خيرتون بي نصيب نزاريد ممنون يازحق
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۰:۳۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
خدایاتوروقسمت میدم به جلال جمال وکرامتت وبه حق محمدو آل محمد دعاهای همه روبرآورده به خیربکن
India
عاشق حسین
۰۰:۱۸ ۲۳ شهريور ۱۳۹۷
سلام. دوستان برای رسیده به حاجت تون پیشنهاد میکنم که زیارت عاشورا بخونید یعنی چله بگیرید و تو این چهل روز مراقبه کنید تو اینترنت اگه اداب چله زیارت عاشورا رو سرچ کنید براتون میاره چله امام حسین رد خور نداره من قبلا یه بار حاجت گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
فقط خدا
۰۳:۴۲ ۲۸ تير ۱۳۹۷
ینی اگه برای رسیدن به عشق هم باشه جواب میده این دعا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فقط خدا
۰۳:۴۲ ۲۸ تير ۱۳۹۷
ینی اگه برای رسیدن به عشق هم باشه جواب میده این دعا؟؟؟
United States of America
معصومه
۰۷:۰۵ ۰۹ تير ۱۳۹۷
التماس دعا.خیلی ناراحتم.امیدوارم من هم حاجت روابش..آمین
United States of America
معصومه
۰۷:۰۵ ۰۹ تير ۱۳۹۷
التماس دعا.خیلی ناراحتم.امیدوارم من هم حاجت روابش..آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۰۳ تير ۱۳۹۷
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۰۱:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
سلام دوستان هرکس پیام منا خوند برام دعا کنه که امسال دانشگاه فرهنگیان قبول بشم..
منم امشب شروع کردم این دعارو بخونم ایشالا ک بتونم معلم خوبی بشم
Iran (Islamic Republic of)
گنه کار
۰۳:۰۱ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
سلام همگی ؛ ‌امشب بعد سه سال یاد این دعا افتادم
بازداشت که بودم صد بار خوندم و حفظش کردم و حاجت کرفتم ؛ حکمم اعدام بود ؛ حاجت گرفتم و معجزه آسا تبرئه شدم و به دنیا برگشتم
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۸:۱۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۷
سلام دوستان، کسی ک سه سال عاشقانه پیش داشتم و بخاطرش هرکار و حمایتی کردم، میخواد بره ی دختره ک همکارمونه بگیره.
خواهش میکنم برام دعا کنید.خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
Maryam
۱۵:۴۰ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات
امیدوارم به حق این ماه عزیز تمام دوستان حاجت روا گردند
بنده ملتمس دعا را نیز بی نصیب نفرمایید.
Germany
نازنین
۱۷:۰۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام. محتاج دعاهاتونم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد حامد
۰۲:۲۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
خدايا اينهمه دله پردرد و غصه. خدايا اين دستهايي كه سمتت التماس ميكنه نبايد از دره خونه كريم نا اميد بره. همه چشم به عظمت و رحمت تو دارن. خدايا حاجت همه روا
حاجت منم روا كن يا الله
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۷:۱۶ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
دلم خیلی شور میزنه مشکل دادگاهی دارم پای مامانم گیره سره هیچی ازتون خواهش میکنم برام دعا کنید منم تازه میخوام این دعا و بخونم ان شاءالله که جواب میگیرم و براتون همینجا مینویسم التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
Mehdi
۰۰:۱۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
با درود سلام خدمت تک تک شما عزیزان و حاجتمندان .
امیدوارم به حق همین شبهای عزیز و به حق دلهای پاک و بحق کسانی که‌خداوند دوستشون داره تمام حاجتهای شما که بخیرو صلاحتون هست اجابت بشه و همگی شاد و سلامت باشید و غمه غصه کسی نداشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
Sardargom
۱۱:۲۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
انشالله همتون دعایی که کردید اجابت بشه
واسه منم دعا کنید زندگیم رو هواست کسی که خیلی دوسش دارم رو دارن ازم میگیرن یه مشکلی پیش اومده داریم تلاش میکنیم جدامون نکنن حال خوشی ندارم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
گلسا
۰۶:۱۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
سلام
عاقبت بخیر بشید .من هم از این دعا حاجت گرفتم.
Iran (Islamic Republic of)
FF
۲۲:۰۲ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
برای همه شما عزیزان دعا کردم امید وار هستم شما دوستان برای من هم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۰:۵۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
سلام ب همه ی عزیزان لطفا برام دعا کنید تو کارم گره افتاده حل بشه.انشاءالله همه ب حاجتشون برسن .مشکلاتشون حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۴۶ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
کدوم دعا؟دعای سلمان؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
دعای مقاتل بن سلمان که یه دعای سریع الاجابه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
دعای مقاتل بن سلمان که یک دعای سریع الاجابه است
Iran (Islamic Republic of)
دل شکسته
۰۱:۵۸ ۰۹ اسفند ۱۳۹۶
برای همتون دعا میکنم خدا ان شالله مشکلتون حل کنه.من پدر سرطانی با وضع حالی وخیم دارم.یک بار قبلا از این دعا جواب گرفتم امشبم خوندم ان شالله خدا جوابم بده.التماس دعای فراوان از هرک این پیام میخونه.
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۲۳:۱۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
بچه ها من این دعا رو خوندم و واقعا جواب داد....خواسته ای از خدا داشتم که واقعا غیرممکن بنظر میرسید ولی مستجاب شد...صد بار بخونیدش با تمام دلتون...مطمئن باشید اجابت میشه...برای همتون از خدای بزرگ طلب خیر و اجابت دعاهاتونو دارم...
Iran (Islamic Republic of)
r
۱۴:۲۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام میشه بگین چقدر طول کشید تا حاجت روا بشید؟؟و اگه امکانش هست میشه بگین حاجتتون درباره چی بود؟؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۱۲ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
تورو خدا برای منم دعا منم چندسال دارم دعا میکنم برای یه غیرممکنه بشه معجزه اس
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۲۳:۱۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
بچه ها من این دعا رو خوندم و واقعا جواب داد....خواسته ای از خدا داشتم که واقعا غیرممکن بنظر میرسید ولی مستجاب شد...صد بار بخونیدش با تمام دلتون...مطمئن باشید اجابت میشه...برای همتون از خدای بزرگ طلب خیر و اجابت دعاهاتونو دارم...
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۲:۴۵ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
توروخدا برام دعا کنین ب کسی که میخوام برسم
خیلی هم دیگه رو میخواییم خانواده من مخالفن خانواده طرف میخوان براش زن بگیرن واقعا التماس دعا دارم ممنون میشم دعام کنید
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر
۱۹:۲۰ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
سلام دوستان التماس دعای فراوان..منم یکبار خوندم هنوز حاجت نگرفتم اما امشب بازم میخونم..تاخداهست دلیلی برای ناامیدی نیست..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
التماس دعا دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
حاجت نگرفتم التماس دعا دارم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
حاجت نگرفتم التماس دعا دارم.
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۳:۱۷ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
سلام دوستان من امشب میخوام بخونم امید دارم حاجتم روا بشه برام دعا کنید ترو خدا
Iran (Islamic Republic of)
سهراب
۲۱:۵۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
سلام دوستان من چندباراین دعاروباآرزو وامیدختم کردم ولی متأسفانه پاسخی نگرفتم،ولی ناامیدنیستم ونمیشم ومیخوام که بازبانهایی که باآنهاگناه نکرده ام دعاکنم که بازبان شمادوستان عزیز!ازشماخواهش میکنم که درکناردعاهاتون بنده روهم ازقلم نندازین ومنم دعاکنین لطفاوخواهشا،التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
foroghnasri
۱۷:۵۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۶
انشاالله همگی حاجت روا بشن منم به همگی التماس دعا دارم
Iran (Islamic Republic of)
حسین کامجو
۱۰:۳۳ ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
سلام تو رو خدا برا منم دعا کنید خیلی محتاج دعاهای همه عزیزان هستم ان شاالله دعای همه عزیزان براورده بشه مشکلات همه حل بشه خدا مریض ها رو شفا بده لا حول و لا قوه الی بلاه علی العظیم
Iran (Islamic Republic of)
ققنوس
۱۵:۰۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
این دعا واقعن عالیه چند بار برای حاجت های مختلف خوندم و هر بار بر آورده شد من به این دعا ایمان دارم
Iran (Islamic Republic of)
ققنوس
۱۵:۰۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
این دعا واقعن عالیه چند بار برای حاجت های مختلف خوندم و هر بار بر آورده شد من به این دعا ایمان دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
سلام من دعا میکنم که بیکاری ما جوانان بلاخره تموم شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۹ ۳۰ دی ۱۳۹۶
تورو خدا دعام کنید بد جوری گرفتارم دارم دیوونه میشم ....بد جوری محتاج دعام تورو به اون خدا برای براورده شدن حاجتم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۲۹ دی ۱۳۹۶
محض رضای خدا برام دعا کنیدهر کس اینو میخونه برام دعا کنید کمرم درد میکنه جوانی ۲۳ساله ام میخوام نظامی بشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۶ شهريور ۱۳۹۸
برات دعا میکنم ان شاالله کمرت خوب بشه
Iran (Islamic Republic of)
سنا
۰۴:۳۹ ۲۶ دی ۱۳۹۶
یا الله.دعا کنید برام گرفتارم خیلی.
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۱۴:۱۶ ۲۵ دی ۱۳۹۶
سلام دوستان حتماشنیدید دعاپشت سرهم زودتربرآورده میشم من واسه همتون دعامیکنم خداحاجتی که خیرشماست بهتون بده خواهش میکنم یرامنم دعاکنیدالتماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
Ehsan21
۱۴:۰۹ ۲۲ دی ۱۳۹۶
سلام دوستان من رو دعا کنید
ان شالله هر کسی هر خواسته ایی داره بهش برسه.‌‌..
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۰۴:۵۴ ۰۸ دی ۱۳۹۶
سلام دوستان عزیزم .میخام برا منم دعا کنین محتاج دعام یه اتفاقی تو زندگیم افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۴ ۰۸ دی ۱۳۹۶
برا منم دعا کنین محتاج دعام مشکلم حل شه گرهم وا شه مدت هاست حالم خیلی بده حاجتی دارم یه حاجت خیلی بزرگ که کل زندگیم به اون بستگی داره خواهش میکنم دعام کنین من دیگه خسته شدم گاهی وقتا خیلی کم میارم ایشالا خدای متعال حاجت همتونو بزودی زود بده
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۰۳:۵۰ ۰۴ دی ۱۳۹۶
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۰۲ دی ۱۳۹۶
همه دعاها اجابت دارن
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۰۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
سلام دوستان از خدا می خوام مشکل همه حل بشه
اگه صلاح دانستین برا منم دعا کنین مشکل من ازدواج هستش از خدا می خوام یا مشکلم را حل کنه یا به زندگی پایان بده در اون حد نیستم برا خدا بگم چکار کنه از تنهایی و بی هدفی خسته شدم از گوش و کنایه همکار و فامیل و دوست بعضی مواقع می خوام خودکشی کنم ایمان واعتمادم به خدا داره از بین میره چقدر تحمل کنم از این همه کنایه خدایا خودت یه کاری کن
Iran (Islamic Republic of)
علي
۰۲:۴۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۶
دايي من تصادف كرده و تو كماس التماس دعا دارم از همتون
با عشق اين دعاهارو ميخونم و ميدونم خدا نا اميدمون نميكنه
شما هم دعاش كنيد
با علي
Iran (Islamic Republic of)
Yegane
۲۰:۳۳ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
برا منم دعا كنين خيلي از دعا ها رو خوندم ولي نشده
تنها كسي ك ميتونه كمك كنه فقط خدايا
ايشاالله به زودي بيام بگم حل شده مشكلم
احساس ميكنم همه دعا هايي ك ميخونم قرار نيست اثر بذاره ولي از يه طرفم ميگم ميذازه التماس دعا دارم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۱:۴۲ ۱۵ آبان ۱۳۹۶
بستگی به باور شما داره.که این دعا اثر کنه یا نه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۸:۳۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۰۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۶
همه دعاها اجابت دارن
-
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
تشکر عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
سلام به همگی ...
یه سوالی داشتم
این دعا واقعیه ؟؟
منظورم اینه واقعا جواب میده ؟؟؟؟؟؟؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
نجمه
۱۵:۵۹ ۲۷ دی ۱۳۹۸
سلام دوست عزیز من برای یک مساله ای که واقعا هیچ امیدی برای حل شدنش نبود این رو با باور قلبی خوندم و خیییلی زود نتیجه گرفتم اعتماد کنید و با باور قلبی و خلوص نیت بخونید
Iran (Islamic Republic of)
حمیده
۲۲:۱۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
ممنون از شما. التماس دعا دارم.
Iran (Islamic Republic of)
خادم
۱۹:۵۸ ۲۱ تير ۱۳۹۶
ممنوون
آخرین اخبار