بخشش آرش از عهده من خارج است

رییس فدراسیون جهانی کوراش:پرونده میراسماعیلی را به کمیته اخلاق ارجاع کردیم

حیدر فرمان گفت:من نمی توانم در مورد محرومیت میر اسماعیلی تصمیم گیری کنم اما پرونده وی را به کمیته اخلاق فدراسیون جهانی کوراش ارسال کرده ایم.

حیدر فرمان رییس فدراسیون جهانی کوراش در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد بخشش محرومیت 5 ساله آرش میراسماعیلی بیان کرد: بخشش میراسماعیلی از عهده من خارج است و من نمی توانم در مورد بخشش محرومیت میراسماعیلی به تنهایی تصمیم گیری کنم. پرونده وی را به کمیته اخلاق این فدراسیون ارجاع داده ایم و مسئولان در حال بررسی این موضوع هستند.

رییس دپارتمان بازی های آسیایی ادامه داد: نتیجه گیری مناسب از این بحث مستلزم آن است که او و کمیته درگیر با این موضوع عکس العمل مناسبی از خود نشان دهند و امیدوارم نتیجه مسالمت آمیزی حاصل شود.

مسئول ارتباطات شورای المپیک آسیا گفت: ریاست فدراسیون جهانی کوراش از زمانی که به من سپرده شده است کارهای خوبی را برای پیشرفت این رشته انجام داده ام.هم اکنون 102 کشور عضو این فدراسیون هستند و این رشته به جز قاره اقیانوسیه در تمام قاره ها فعال است.

فرمان در پایان خاطر نشان کرد: در صورتی که کوراش ایران به دنبال سکوهای جهانی است باید بتواند به استانداردهای روز دنیا نزدیک شود.باید بگویم آینده امیدوار کننده ای را برای این رشته در سال های آینده پیش بینی می کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۵
ارش خیلی کاربدی کردوتاوانش راگرفت کاش ارش یه کم ازحاشیه هاش کم میکرد
آخرین اخبار