تابع نظر فدراسیون هستم

سلیمی:مربی تیم ملی باید جدی باشد

بهداد سلیمی با توجه به اینکه به اردوی تیم ملی وزنه برداری دعوت نشده بود، در محل برگزاری اردو حاضر شد.

بهداد سلیمی: مربی تیم ملی باید جدی باشدبه گزارش  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بهداد سلیمی درباره حضور مربیان جدید در تیم ملی گفت: تغییر نسل و اندیشه در مربیگری تیم ملی لازم بود. سال ها با ربیعی، انوشیروانی و نواب نصیر شلال زندگی کردم. حضور این افراد در کادر فنی تیم ملی را به فال نیک می گیرم‌ و تابع تصمیم های فدراسیون هستم. در این باره هر کسی نظر خود را دارد و نمی توان افراد را برای داشتن نظر مخالف مجازات کرد، من حضور مربیان جدی در تیم ملی را موثر می دانم.

وی گفت:رقابت در دسته سنگین در همه دنیا سخت شده است و وزنه بردارانی از گرجستان روسیه و ارمنستان در این دسته حضور دارند که همگی وزنه برداران بسیار خوب و توانمندی هستند. باید با جدیت بیشتری تمرین خود را به شرایط ایده آل نزدیک کنم.

وزنه بردار دسته فوق سنگین تیم ملی گفت: المپیک را هنوز فراموش نکرده ام و برایم مثل یک کابوس شده است. هر بار که مردم مرا از نزدیک می بینند خاطره تلخ المپیک را یادآوری می کنند و همین موضوع باعث شده است تا آن اتفاقات برایم مرور شود. هم اکنون همه تلاش خود را بکار گرفته ام تا به آمادگی لازم برای حضور در رقابت های جهانی دست یابم. با همه توان تمرین می کنم و حقم را بر روی تخته رقابت های جهانی می گیرم.

رقابت های جهانی وزنه برداری سال آینده به میزبانی آمریکا برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار