این زوج انسان دوست ناجی کودک یتیم شدند +تصاویر

با وجود جواب منفی پزشکان، مشیت خداوند بر زنده ماندن کودک یتیم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که "رایان مورس" نوزاد یتیم بلغاری ابتدا با وزن 8 پوند (3.629 کیلوگرم) به دنیا آمد؛ اما با گذشت زمان شروع به کاهش وزن شدید کرد به طوری که وی در سن 7 سالگی در آستانه مرگ قرار گرفت. اما این تمام ماجرا نبود؛ چرا که زوجی مهربان با نام "پریسیلا مورس" و همسرش با عمل انسان دوستانه خود ناجی این کودک یتیم شدند.

این زوج آمریکایی وقتی اواخر در دسامبر 2014 عکس این پسر هفت ساله را در فیسبوک دیدند با پیمودن راهی طولانی خود را به بلغارستان رساندند تا نگهداری این کودک یتیم را تقبل کنند. زمانی که آنها در نوامبر 2015 این کودک یتیم را به یک بیمارستان کودکان در آمریکا منتقل کردند با این جواب پزشکان بیمارستان روبرو شدند: "واقعا متاسفیم. این کودک احتمالا خواهد مرد."

اما خواست خداوند و تقدیر این کودک یتیم مرگ نبود. با گذشت زمان این کودک رو به بهبودی نهاد، وزن طبیعی خود را بدست آورد و رنگ پوست و لبهایش به حالت طبیعی برگشت. حالا پس از گذشت 1 سال امروز رایان دارای حدود 23 پوند(10.433) کیلوگرم وزن است، می تواند راه برود و حرف بزند.

خانم "مورس" که خود و برادرش نیز تقدیری مشابه این کودک داشتند و توسط یک خانواده انسان دوست دیگر نگهداری شدند در خصوص علت این اقدام خود گفت: " زمانی که کودک بودم برادر 9 ساله ام درگذشت.  من به این دلیل تصمیم به نگهداری رایان گرفتم چون عشق و محبت ناب و بی بدیل خانواده ام را که به برادرم نثار کردند دیدم و لمس کردم. "

این  زوج انسان دوست ناجی جان کودک یتیم شدند+تصاویر

این  زوج انسان دوست ناجی جان کودک یتیم شدند+تصاویر

این  زوج انسان دوست ناجی جان کودک یتیم شدند+تصاویراین  زوج انسان دوست ناجی جان کودک یتیم شدند+تصاویر

این  زوج انسان دوست ناجی جان کودک یتیم شدند+تصاویر

این  زوج انسان دوست ناجی جان کودک یتیم شدند+تصاویر


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۳:۳۰ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
ایول ب همچین انسان های
Germany
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۵
انسان واقعی به اینها میگن