سخنگوی ترامپ: تمام سهام‌های شرکتی ترامپ در ماه ژوئن فروخته شده است

سخنگوی رئیس جمهور منتخب آمریکا اعلام کرد ترامپ تمامی سهام خود را در ماه ژوئن فروخته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، براساس اظهارات سخنگوی ترامپ، دونالد ترامپ تمامی سهام خود را در شرکت های مختلف به منظور سرمایه گذاری در ستاد انتخاباتی خود و جلوگیری از هرگونه تنش های احتمالی در این خصوص، 5 ماه پیش به فروش رساند.

ارزش سبد سهام وی در دسامبر 2015 (31 روز منتهی به 11 دی) حدود 40 میلیون دلار بود. وی در بانک ها، شرکت های نفتی مختلف و دیگر کسب و کارهای تجاری سرمایه گذاری کرده بود.

ترامپ در زمان رقابت های انتخاباتی حدود 47 میلیون دلار از دارایی های خود را به ستاد انتخاباتی اش کمک کرد. کل هزینه شخصی ترامپ برای ستاد انتخاباتی اش به 66 میلیون دلار رسید و بیشتر هزینه های ستاد از کمک های مردمی تامین شد.

تیم انتخاباتی ترامپ تا ماه مه (31 روز منتهی به 12 خرداد) هیچ سندی درخصوص معاملات سهام ارائه نکردند. بنابراین نمی توان از صحت این گفته که وی سهام خود را به فروش رسانده است، اطمینان داشت.

هر شرکتی که رئیس جمهور منتخب در آن سهام داشته باشد، ممکن است ارزش سهام آن به دنبال تصمیمات وی در هنگام ریاست جمهوری افزایش یابد. به همین دلیل، بحث تعارض احتمالی منافع ترامپ پس از پیروزی او در انتخابات با انتقادات زیادی همراه بوده است. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار