استیضاح طیب نیا فعلا منتفی است

به منظور ایجاد شفافیت اقتصادی کشور، حدود 29 نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی کشور شدند اما شرایط موجود بر خلاف انتظار پیش رفت.

شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: به منظور ایجاد شفافیت اقتصادی کشور حدود 29 نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی کشور شدند اما به دلایلی این ماجرا در حال حاضر منتفی اعلام شد.
 
وی در ادامه افزود: پس از حضور طیب نیا در کمیسیون اقتصادی و بررسی پیرامون معضلات اقتصادی کشور به ویژه عدم شفافیت در عرصه نظام بانکداری، وی با وعده حل این مشکلات طی ماه های آتی، نظر 23 نماینده معترض را تغییر داد و استیضاح وی تا اطلاع ثانوی منتفی شده است.
 
گفتنی است که هیچ یک از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این جلسه حضور نداشته اند و علاوه بر این، 6 نماینده دیگر از این امر ناراضی بوده وهمچنان اصرار به استیضاح وزیر اقتصاد و دارایی دارند.
 
نادری در پایان با بیان اینکه رفع تمام معضلات اقتصادی دور از انتظار است، افزود: با توجه به وضعیت اسفناک اقتصادی کشور، تحقق این امر بعید بوده و احتمال استیضاح وزیر دور از انتظار نیست.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار