اصفهان؛

روز حماسه و ایثار آران و بیدگل با شکوه تر از هر سال برگزار شود

فرماندار آران و بیدگل گفت: روز حماسه ایثار آران و بیدگل با استفاده از تشکل‌های مردمی با شکوه تر از سال گذشته برگزار شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابوالفضل معینی نژاد در جلسه ستاد بزرگداشت روز حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل با تأکید بر بهره‌گیری از تشکل‌های مردمی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های روز حماسه و ایثار شهرستان آران و بیدگل، خاطرنشان کرد: فضاسازی شهری با همکاری شهرداری‌ها و هیئات مذهبی شهرستان در بزرگداشت و گرامیداشت این روز انجام شود.

وی فداکاری و ایثارگری برای آرمان‌های اسلام و انقلاب را ارزشمند و افتخاری بزرگ دانست و گفت: حفظ دستاوردهای شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ شهادت‌طلبی وظیفه همگان است و باید در تبیین فرهنگ شهادت به نسل جدید گام برداشته شود.

معینی نژاد،4 دی‌ماه را روز بزرگی برای این شهرستان ذکر و خاطرنشان کرد: کمیته‌های چهارگانه ستاد برگزاری این مراسم با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان و با تلاش مضاعف در برگزاری باشکوه برنامه‌های گرامیداشت این روز همکاری داشته باشند.

در این نشست برنامه‌های کمیته‌ها شامل نواخت زنگ ایثار و شهادت در مدارس شهرستان، برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری، نصب یادمان شهدا در شهرستان، انتشار ویژه‌نامه روز حماسه و ایثار شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل و تکریم از والدین شهدا، برگزاری همایش عظیم حماسه و ایثار شهرستان، خاطره گویی رزمندگان و ایثارگران در مدارس و عطرافشانی گلزار شهدا ارائه شد.

گفتنی است 4 دی‌ماه در تقویم شهرستان آران ‌و بیدگل به عنوان روز حماسه و ایثار نام‌گذاری شده است. در این روز که عملیات کربلای ۴ آغاز شد، ۳۸ رزمنده از جمله دو سردار شهید آران و بیدگل به شهادت رسیدند. رزمندگان گردان امام محمد باقر(ع) شهرستان آران و بیدگل به عنوان خط‌شکن در عملیات کربلای 4 و 5 و جان‌فشانی‌ کردند.


انتها پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار