ملی پوش تیم معلولین قایقرانی:اردو تیم معلولین به جنوب انتقال داده می شود

بهروزی گفت:به احتمال قوی به خاطر سرمای هوا اردو تیم را به جنوب کشور انتقال می دهند تا برای حضور در مسابقات آسیایی و قهرمانی جهان به آمادگی کافی دست یابیم.

 شهلا بهروزی راد در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اردوی تدارکاتی اول تیم ملی معلولین به پایان رسید و اردو دوم با حضور من، نادر عیوضی ،اسلام مجاهد و عطار طهماسبی از 21 آذر ماه در دریاچه آزادی برگزار می شود البته با توجه به سرد شدن هوای تهران تصمیم گرفته اند که اردوهایی که در دریاچه برگزار می شود را به جنوب کشور انتقال دهند.
 
وی افزود: برای حضور در رقابتهای پارالمپیک فدراسیون قایقم را تهیه کرد و خوشبختانه در این خصوص دیگر مشکلی ندارم هم اکنون نیز برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان در مرداد و مهرماه سال آینده آماده می شوم.
 
بهروزی راد در خصوص وضعیت اردو تصریح کرد: اردو اول در شرایط خوبی و با همه امکانات برگزار شد تنها هوای نامساعد تهران آزار دهنده بود اما در مجموع باید مداوم در اردو باشیم تا برای حضور در رقابتهای جهانی و آسیایی به آمادگی کافی برسیم.
 
وی در خصوص برگزاری اردو تدارکاتی برای تیم معلولین قایقرانی در مجارستان خاطر نشان کرد: در خصوص برگزاری اردو تدارکاتی برون مرزی در مجارستان اطلاعی ندارم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار