بهره گیری از آموزش‌های مجازی برای سوادآموزان

رییس سازمان نهضت سوادآموزی از رویکرد انعطاف در آموزش ها و بهره گیری از موبایل و تبلت برای سوادآموزی خبر داد.

بهره گیری ازآموزش‌های مجازی برای سوادآموزان
علی باقرزاده رییس سازمان نهضت سوادآموزی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه های درنظر گرفته شده  سال تحصیلی جاری برای سوادآموزان اظهار داشت: سازمان نهضت سواد آموزی در سال جاری رویکرد انعطاف حداکثری را در اولویت کارها و اقدامات خود نسبت به سوادآموزان قرار داده و به سمت آموزش های مجازی و بهره گیری از فن آوری های  نوین حرکت می‌کند .
وی ادامه داد: در این راستا  مقدمات اجرای طرح سواد آموزی از طریق تلفن همراه و تبلت به عمل آمده و اکنون نیز در یکی از استان های کشور به صورت آزمایشی در بین تعداد معدودی از سواد اموزان در حال اجرا است.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی عنوان کرد: در نظر داریم پس از طی شدن مرحله آزمایشی و بررسی نتایج به دست آمده  به صورت فاز بندی شده در سایر استان ها نیز به عنوان برنامه ای مکمل این طرح به اجرا در آید .

باقرزاده بیان کرد:از رویکرد های دیگر در سال جاری تشویق بی سوادان به سوادآموزی با بهره گیری از افراد باسواد منزل و دریافت مبلغ تشویقی 10 میلیون ریال است مقرر است که در صورت مثبت بودن نتایج اقدام لازم برای توسعه آن اجرایی می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۵:۲۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۵
باسلام چرا این هزینه رو جایی صرف می کنید که نتیجه نداره و از اون طرف سرانه مدارس رو هر دانش آموز1300 تومان برای یکسال!! می دهید؟!!آخه چرا؟
آخرین اخبار