زاهدان؛

سارقان منازل در ایرانشهر ناکام ماندند

فرمانده انتظامی ایرانشهر ازدستگیری سارقان درحال سرقت از منزل یکی ازشهروندان دراین شهرستان خبرداد.

سارقان منازل در ایرانشهر ناکام ماندندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت:سارقان در حال سرقت از منزل یکی از شهروندان،بودندکه  با حضور پلیس و سرعت عمل ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود:  مأموران کلانتری 12 شهرستان در حین گشت‌زنی هوشمندانه در سطح حوزه استحفاظی، به 2 نفر که در حال بار زدن اثاثیه منزل با خودرو وانت بودند مشکوک شدند.

این مقام انتظامی افزود: مأموران گشت کلانتری 12 در این خصوص اقدام به پرس و جو از افراد اطراف این منزل کردند، که همسایه‌ها خبر از ناشناس بودن مظنونان می‌دهند.

وی ادامه داد: ماموران بلافاصله با هماهنگی قضایی اقدام به دستگیری سارقان کرده و پس از تماس و حضور صاحب منزل، این سرقت، با سرعت عمل ماموران ناکام می‌ماند.

جلیلیان ضمن اشاره به تحویل سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اموال کشف شده از سارقان پس از رسیدگی، به مالک پس داده شد که این امر رضایت خاطر شاکی را به همراه داشت.

فرمانده انتظامی ایرانشهر خاطرنشان کرد: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ‌کس نخواهند داد.


انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.