تناقض در اعلام سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد و این در حالی است که رئیس فدراسیون فوتبال ایران این موضوع را قبول ندارد.

تاج: سهمیه ایران  3+1 اعلام شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛مهدی تاج- رئیس فدراسیون فوتبال پس از اعلام کنفدراسیون آسیا در مورد سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسی گفت: سهميه ایران در مسابقات ليگ قهرمانان آسیا سه بعلاوه يک است. کنفدراسیون فوتبال اسیا طی نامه ای به ایران نحوه قرعه کشی را اعلام کرده که در اين نامه ایران در جايگاه سوم غرب آسیا بوده و تيم های استقلال خوزستان، ذوب آهن و پرسپولیس به صورت مستقيم و استقلال تهران در مسابقه پلی آف حضور خواهند داشت.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اينکه امروز سايت AFC در خبری جدول رتبه بندی فدراسیون های آسیااعلام کرده بود اما در انتهای خبر آورده است که به دلیل اینکه عراق نتوانسته مجوز حرفه ای را کسب کند، سهیمه مستقیم خود را از دست داده و با توجه به اینکه امارات و عربستان سقف سهمیه ها(3+1) را کسب کرده اند، به صورت اتوماتیک این امتیاز به ایران واگذار می شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان در سال 2017، سه تیم در مرحله گروهی که شامل تیم های استقلال خوزستان، ذوب آهن و پرسپولیس و یک تیم در مرحله پلی آف (استقلال تهران) است.

تناقض در اظهارات 2 مسئول داخلی فدراسیون فوتبال

بهروان: طبق قانون، سهمیه ایران 2+2 است

غلامرض بهروان درباره بحث سهمیه های ایران در رقابت های لیگ قهرمانان فصل 2017، اظهار کرد: ر حال حاضر طبق قانون و براساس جدول سهمیه بندی ،AFC سهمیه ایران 2+2 است. این سهمیه با توجه به حضور عراق و کویت در جدول سهمیه بندی به نمایندگان کشورمان اختصاص داده شده است.

وی افزود: از آن جایی که عراق لیگی ندارد که نماینده این کشور در لیگ قهرمانان شرکت کند و فوتبال کویت تعلیق است سهمیه این کشورها به ایران تعلق می گیرد.

بهروان خاطرنشان کرد: عربستان و امارات در جایگاه اول و دوم جدول سهمیه بندی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا حضور دارند و بر همین اساس سهمیه کامل این رقابت ها یعنی 1+3 را دریافت می کنند. با توجه به حذف عراق و کویت سهمیه ایران هم به همین تعداد می رسد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد اعتراض باشگاه فولاد نسبت به محرومیت هواداران در دربی اهواز تصریح کرد: : متاسفانه با وجود محرومیت تماشاگران از چندین بازی لیگ برتر و دسته اول اتفاق خاصی رخ نداده و همچنان شاهد تخلفاتی در این زمینه هستیم. با این حال امیدوارم محرومیت هواداران اهوازی در دربی این شهر به آرامش سکوها در بازی های بعدی کمک کند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
آخه کفاشیان چه گلی بود که تاجش باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
حالا این وسط حرف کدوم دروغ نیست!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۵
آقای تاج لطفاً استعفا بدید برای رضایت مردم این کارو بکنید
آخرین اخبار