با حکم فرمانده معظم کل قوا؛

سردار غیب‌پرور به ریاست سازمان بسیج مستضعفین منصوب شد+ سوابق

با حکم فرمانده معظم کل قوا، سردار سرتیپ پاسدار غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج شد.

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور به سمت «رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج» منصوب شدبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور را به سمت «رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج» منصوب کردند.

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور

نظر به انتصاب سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در سمت «معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» و بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت «رئیس سازمان بسیج و جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج» منصوب می کنم.

ارتقای حضور سازمان یافته تر مردم(بویژه جوانان عزیز) و اعتلای بسیج در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی(مثل علم، فرهنگ، دفاع و خدمات رسانی)، ایجاد و ساماندهی مجموعه های اندیشه ورز و رصدگر در تمام سطوح به خصوص در ستاد بسیج برای راهبردنگاری و رصد فعالیت ها و جلوگیری از نفوذ دشمن، ایجاد سازوکار قطعی برای تقویت هم افزایی اقشار و همکاری و هماهنگی با دستگاههای ذی ربط، مورد انتظار است.

از زحمات و تلاشهای موثر و مخلصانه ی سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی در دوره تصدی این مسئولیت تشکر و قدردانی می کنم. توفیقات همگان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.                              

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۰۸:۳۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۵
بنام خداوند بزرگ با تقدیر وتشکر از سر دار عزیز محمد رضا نقدی
وبا تبر یک وارزوی موفقیت برای برادر ارجمند بزرگور غلامحسین غیب پرور مسئو ل محترم جدید بسیج مستضعفان مالی واغنیای علمی
بعنوان یه فرد بسیجی خواهشمند است به موضوعات زیر توجه فرمایید
1- بسیج را با فرهنگ قرانی ومجاهدت حسینی امیخته شود برای کمک به عصر ظهور2- نیاز است حفاظت منابع طبیعی ابهای زیز زمینی ومنابع پولی بانکهاجلو گیری از وامهای نا مشروع میلیاردی به افراد مر موز در دستور کار قرار دهیداینهای چیزهایی هستند نیاز به نوشتن کتابها دارد همین چند موضوع می تواند امنیت ملی کشور واقتصادی ومهاجرت وتهاجم فرهنگی چند برابر را بر کشور تحمیل کند .
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۱:۳۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۵
به امید انکه دکتر غیب پرور فرا جناحی عمل کنند و از هیچ کدام از جناحهای سیاسی کشور جانبداری نکنند تا دو دستگی و نفاق در جامعه پیش نیاید. و چهره سازندگی و علمی و معنوی بسیج را فرا تر و برتر از چهره نظامی ان قرار دهند.
آخرین اخبار