بهروان: طبق قانون، سهمیه ایران 2+2 است

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: طبق قانون سهمیه ایران در فصل آتی لیگ قهرمانان 2+2 است اما سهمیه عراق و کویت به ما می رسد و این امر سهمیه کشورمان را افزایش می دهد.

غلامرض بهروان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بحث سهمیه های ایران در رقابت های لیگ قهرمانان فصل 2017، اظهار کرد: ر حال حاضر طبق قانون و  براساس جدول سهمیه بندی ،AFC سهمیه ایران 2+2 است. این سهمیه با توجه به حضور عراق و کویت در جدول سهمیه بندی به نمایندگان کشورمان اختصاص داده شده است.

وی افزود: از آن جایی که عراق لیگی ندارد که نماینده این کشور در لیگ قهرمانان شرکت کند و  فوتبال کویت تعلیق است سهمیه این کشورها به ایران تعلق می گیرد.

بهروان خاطرنشان کرد: عربستان و امارات در جایگاه اول و دوم جدول سهمیه بندی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا حضور دارند و بر همین اساس سهمیه کامل این رقابت ها یعنی 1+3 را دریافت می کنند. با توجه به حذف عراق و کویت سهمیه ایران هم به همین تعداد می رسد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد اعتراض باشگاه فولاد نسبت به محرومیت هواداران در دربی اهواز تصریح کرد: : متاسفانه با وجود محرومیت تماشاگران از چندین بازی لیگ برتر و دسته اول اتفاق خاصی رخ نداده و همچنان شاهد تخلفاتی در این زمینه هستیم. با این حال امیدوارم محرومیت هواداران اهوازی در دربی این شهر به آرامش سکوها در بازی های بعدی کمک کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار