تحقق وعده‌های آموزش و پرورش برای باز‌نشستگان سال 94 تا پایان آذر ماه

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش گفت: با توجه به برنامه‌های پیش‌بینی شده تا پایان آذر ماه معو‌قات باز‌نشستگان 94 پرداخت می‌شود.

منصور مجا‌وری مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند پرداخت معو‌قات باز‌نشستگان فرهنگی اظهار داشت: با توجه به اینکه برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای پرداخت معو‌قات مالی روند اجرایی را طی کرده است بنابراین پرداخت معو‌قات در مسیر تحقق قرار دارد.

وی افزود: درخصوص اوراق قرضه ارائه شده همه کارها طبق برنامه‌ریزی ها انجام شده است و بخش ا‌عظمی از زیر‌ساخت‌ها برای پرداخت معو‌قات اجرایی شده است.
 
مجاور‌ی در پاسخ به این سوال که قرار بود معو‌قات تا 15 آذر ماه پرداخت شود گفت: با توجه به اینکه تعطیلا‌تی غریب به یک هفته تا این بازه زمانی وجود داشت بنابراین کارها تا حدی به تعویق افتاد اما مشکلی از لحاظ امکانات و شرایط وجود ندارد.

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: با توجه به شرایط سنی طی چند روز آینده کارها به طور کامل انجام شده و باز‌نشستگان سال 94 معو‌قات خود را دریافت می‌کنند.

وی یادآور شد: علاوه بر آمادگی کامل آموزش و پرورش سازمان برنامه و بودجه این مسئله را تایید کرده و امیدواریم هر چه زودتر فرهنگیان بازنشسته معو‌قات خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار