همدان؛

راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت‌خارجه در همدان

استاندار همدان از راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت‌خارجه در استان خبر داد.

راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت‌خارجه در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نیکبخت در دیدار با مشاور معاونت کنسولی وزارت خارجه و هیات همراه اظهار داشت: موافقت شد دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان همدان تاسیس شود که این موضوع برای صادرکنندگان بسیار دارای اهمیت است.

وی افزود: این استان خواستار ایجاد دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان است تا در حوزه های مورد نیاز به خصوص حوزه اقتصادی بتواند از دستاوردهای خوب دولت در حوزه سیاست خارجی استفاده کند.

نیکبخت یادآور شد: راه اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در همدان می تواند در پاسخگویی به نیازهایی وارداتی برخی از کشورها به تولیدات استان، از جمله روسیه موثر باشد.

استاندار همدان اضافه کرد: همدان به لحاظ ضوابط مورد نظر وزارت امور خارجه، حائز اهمیت و قابل توجه است اما از استانهایی است که به دلایلی این نمایندگی را ندارد.

وی تاکید کرد: شایسته است تا در این دولت، استان همدان از مزایای نمایندگی وزارت امور خارجه بهره مند شود.

این مسئول با یادآوری برخی سرمایه گذاری های خارجی انجام شده و در حال انجام در استان اظهار کرد: این سرمایه گذاری ها با ارتباطات شکل گرفته انجام شده است و ایجاد دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان برای تقویت این ارتباطات خواهد بود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار