همدان؛

رونمایی از پوستر مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر

از پوستر مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر در همدان رونمایی شد.

رونمایی از پوستر مسابقات سنگ‌نوردی جام فجربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نایب‌رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی «جام فجر» در همدان اظهار داشت: هفدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر از ۲۳ تا ۲۵ آذرماه در بخش آقایان و از ۲۵ تا ۲۷ آذرماه در بخش بانوان در مجموعه سنگ‌نوردی فرهاد میرزاجانی همدان برگزار می‌شود.

عباس چشمه قصابانی افزود: همدان آمادگی کامل برای برگزاری این مسابقات را دارد و مقدمات برگزاری این مسابقات به نحو مطلوب فراهم‌شده است.

وی با اشاره به امکانات سنگ‌نوردی همدان نیز گفت: همدان با داشتن زیرساخت رشته سنگ‌نوردی همچون سالن تخصصی سنگ‌نوردی فرهاد میرزاجانی که ارتفاع این سالن سنگ‌نوردی حدود ۲۴ متر است، قابلیت برگزاری تمام مسابقات سنگ‌نوردی و اردوهای تیم ملی را دارا است.

چشمه قصابانی عنوان کرد: سالن تخصصی سنگ‌نوردی فرهاد میرزاجانی دارای دیواره سنگ‌نوردی، رختکن مجزا برای ورزشکاران، سکوی تماشاچیان، اتاق‌های دارای دوش و سرویس بهداشتی، اتاق قرنطینه به‌طور مجزا برای استفاده آقایان و خانم‌ها بوده و این سالن در خاورمیانه بی‌نظیر است.

وی گفت: هفدهمین دوره مسابقات سنگ‌نوردی جام فجر با عنوان گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص)، هفته وحدت و یادمان یوسف نجائی برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین این دوره از مسابقات در سه رده سنی ۱۴ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۲۲ سال و ۲۳ سال به بالا و در بخش‌های سرطناب، بولدرینگ و سرعت انجام می‌شود.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: سنگ نوردی ، همدان ، جام فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.