رهبر انقلاب:

صراط مستقیم و حیات طیبه‌ی هر جامعه تنها با اقامه‌ی نماز در آن تحقق می‌یابد

صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر حفظ ونشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای با پیام ایشان در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز به روز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای متن پیام ایشان را در بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز منتشر کرد.
این صفحه نوشت:"پیام رهبر معظم انقلاب به بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز:
همه همّت گماریم که نماز را در جایگاه شایسته‌ی خود بشناسانیم.
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی که صبح امروز(پنجشنبه) در اجلاس نماز قرائت شد به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
نماز، دری گشوده بر روی همه‌ی آحاد امت است که از آن میتوان به هدایت و رحمت خداوند رسید و زندگی را در سمت و سوی درست و سرشار از خیر و برکت قرار داد. سلامت معنوی هر فرد وابسته به نماز است و صراط مستقیم و حیات طیبه‌ی هر جامعه نیز تنها با اقامه‌ی نماز در آن تحقق می‌یابد. اینهمه تأکید بر اقامه‌ی نماز در کتاب و سنت، هدفی جز این ندارد که این باب رحمت بر روی فرد و جامعه مسلمان گشوده بماند و فرصت بهره‌مندی از آن دست دهد.
سالها است که این شعار در ایران اسلامی بر سر دست گرفته شده است که: الَّذینَ إِن مَکَّنّاهُم فِی الأَرضِ أَقامُوا الصَّلاة... و این اجلاس سالیانه به همت و پشتکار عالم مجاهد و خستگی ناپذیر جناب حجه الاسلام قرائتی برپا میشود و توصیه‌های مؤکد درباره‌ی گسترش نماز و به کیفیت لازم رسیدن نمازهای ما، تکرار میگردد. با این حال باید اعتراف کنیم که حق این فریضه‌ی الهی که درمان دردهای عمده‌ی فردی و اجتماعی ما است ادا نشده است. ما مسئولان، ما سخنوران و سخن‌گویان، ما سررشته‌داران امور کشور، ما روحانیان و متولیان تبلیغ و تعلیم دین، و ما همه‌ی آحاد و همه‌ی قشرهای مردم، همه و همه در مسئولیت اقامه نماز شریکیم.
همه همّت گماریم که نماز را در جایگاه شایسته‌ی خود که قرآن و حدیث بدان ناطق است، بشناسیم و بشناسانیم و عمل شخصی خود را نیز به تناسب آن تعالی بخشیم.
توفیقات روزافزون همه‌ی شما و شخص جناب آقای قرائتی را از خداوند متعال مسألت مینمایم.
والسلام علیکم و رحمه‌الله
سید علی خامنه‌ای
۱۷ آذر ماه ۱۳۹۵"

رهبر انقلاب


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار