مشهد؛

یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر مجری انتخابات آتی هستند

مدیرکل انتخابات وزارت کشور گفت: در انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حداقل یک میلیون و 150 هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی فعالیت می کنند.

یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر مجری انتخابات آتی هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی پورعلی مطلق در همایش آموزشی توجیهی معاونان و مدیران کل سیاسی، فرمانداران و بخشداران استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل در مشهد افزود: به دلیل حجم گسترده کار از مرداد امسال آموزش های مرتبط با مباحث حقوقی، اجرایی، امنیتی و حفاظتی برای عوامل اجرایی انتخابات اردیبهشت  96 آغاز شده است.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی، 11 دوره آموزشی توجیهی ویژه برای هزار و 704 نفر از معاونان و مدیران کل سیاسی استانداری، فرمانداری و بخشداری های سراسر کشور در مشهد برگزار می شود.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور افزود: همایش امروز دومین دوره از این آموزش ها با حضور 182 نفر است که طی آن به صورت فشرده مباحث مربوطه ارائه می شود.

پورعلی مطلق بر تلاش برای برگزاری انتخابات این دوره به نحو مطلوب همانند انتخابات اسفند 1394 تاکید کرد و گفت: در جریان برگزاری انتخابات پارسال تخلفات بسیار محدود بود و با وجود آنکه انتخابات مجلس شورای اسلامی رقابتی در بعد ملی و محلی است تعداد سخرانیهای لغو شده بسیار اندک و انگشت شمار بود.

وی افزود: به خوبی وظایف برای بخش های نظارتی اجرایی مشخص شده و در فضای تعامل و همکاری، انتخاباتی در سطح مطلوب برگزار شد که در مقایسه با 35 انتخابات گذشته بی نظیر و شاخص بود.

مدیرکل انتخابات وزارت کشور افزود: اصل جمهوری نیز بر پایه حضور مردم در صحنه های سیاسی گوناگون و انتخابات مختلف به عنوان مظهر مردمسالاری دینی بنا شده است.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: میلیون ، مجری ، انتخابات ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.