اهواز؛

تشییع و خاکسپاری ﭘﯿﮑﺮ 11 ﺷﻬﯿﺪ فاجعه ﺣﻠﻪ در اهواز

پیکرهای پاک 11 شهید عملیات تروریستی حله عراق صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در اهواز تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بیان کرد: مرحله سوم شناسایی اجساد شهدای تروریستی حله از طریق پزشکی قانونی در دوروز گدشته صورت گرفت و با تعیین هویت آنها امروز پیکرهای پاک 11 شهید خوزستانی تشییع شد.

وی افزود: پیکر یک شهید زن پس از تشییع در اهواز برای تشییع وخاکسپاری به دزفول منتقل می شود و بقیه پیکرهای 10شهید والا مقام پس از پایان مراسم در اهواز یا حمیدیه به خاک سپرده می شوند.

فرجیان اظهار داشت: از این تعداد سه شهید بزرگوار از شهرستان حمیدیه هستند که پس از تشیع به حمیدیه منتقل خواهند شد.

به گفته وی مراسم وداع با پیکر این شهدا شب گدشته با حصور خانواده های آنها در سالن امفی تئاتر پزشک قانونی اهواز برگزار شد و ضمن ادای احترام و تکریم به این شهدای گرانقدر ، مقدمات برپایی مراسم امروز فراهم شد.

ﺩﺭ ﺣﺎﺩﺛﻪ تروریستی ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺣﻠﻪ ﻋﺮﺍﻕ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ 80 ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﺯﺍﺋﺮﺍﻥ ﺣﺴﯿﻨﯽ ﺷﻬﯿﺪ ﻭ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﻧﻔﺮ ﻫﻢ ﺯﺧمی ﺷﺪه اند که پیکرهای شهدای قربانی این اقدام تروریستی داعش طی چند مرحله پس از شناسایی تشیع و به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.