گروه J لیگ اروپا؛

صدرنشینی فیورنتینا در باکو/مشتری انصاری فرد هم صعود کرد

مسابقات هفته ششم مرحله گروهی لیگ اروپا در گروه J دقایقی پیش به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا در گروه J که زودتر از سایر گروه ها آغاز شده بود، دقایقی پیش به پایان رسید و تکلیف نهایی تیم ها مشخص شد.

در یکی از بازی های این گروه تیم پائوک یونان که در مقطعی خواهان به خدمت گرفتن کریم انصاری فرد، مهاجم ملی پوش کشورمان شده بود، در خانه پذیرای اسلووان جمهوری چک بود. اسلووان در حالی به یونان آمده بود که با 4 امتیاز شانس صعود را از دست داده بود. پائوک در این بازی خانگی موفق شد با گل های رودریگز و پولکاس حریف خود را شکست دهد و 10 امتیازی شود.

اما در دیگر بازی این گروه، قره باغ آذربایجان که تا پیش از بازی های امشب با 7 امتیاز در کنار پائوک قرار داشت، میزبان فیورنتینای صدرنشین بود. در این بازی پایاپای، ابتدا وچینو میهمان را پیش انداخت. سپس رینالدو، بازیکن تعویضی قره باغ کار را به تساوی کشاند اما سه دقیقه بعد فدریکو کیه زا بار دیگر نتیجه را به سود فلورانسی ها تغییر داد. کیه زا هشت دقیقه پس از گلزنی از بازی اخراج شد. پایان این دیدار با نتیجه 2 بر یک باعث شد فیورنتینا با 13 امتیاز صدرنشین شود و پائوک نیز با 10 امتیاز دیگر تیم راه یافته به مرحله حذفی لیگ اروپا لقب بگیرد.


صدرنشینی فیورنتینا در باکو/مشتری انصاری فرد هم صعود کرد

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار