حجت الاسلام تقوی:

جریان نفاق از دشمنان صریح انقلاب خطرناک تر هستند

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه جریان نفاق از دشمنان صریح انقلاب خطرناک ترند گفت: گاهی شعارهای این جریان تندتر است و مردمی هم که چندان اهل تحلیل نیستند، سریعا فریب می خورند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور عصر امروز 19 آذر در آیین چهلمین روز درگذشت حاج شیخ جعفر شجونی اظهار داشت: ابلاغ پیام انقلاب بسیار مهم است. این پیام باید به همگان برسد و به طور صحیح در ذهن و ضمیر انسان ها بنشیند. 

وی افزود: هر انقلابی به یاران مخلص و مومن نیاز دارد. افرادی که را انقلاب از جان پذیرفته و پای همه سختی ها بایستند و انقلابی زبانی و شعاری نباشند. 

تقوی ادامه داد: در مدینه بسیاری کنار حضرت رسول بودند اما جریان نفاق هم بود. در هر انقلابی خط نفاق وجود داشته که اینها انقلاب را پذیرفته بودند.

وی با بیان اینکه جریان نفاق از دشمنان صریح انقلاب خطرناک ترند تصریح کرد: گاهی شعارهای این جریان تندتر است و مردمی هم که چندان اهل تحلیل نیستند، سریعا فریب این ها را میخورند.

تقوی با بیان اینکه بار هر انقلابی به دوش انقلابیون مخلص است گفت: آن روزی که در این خراب آباد و فضای خفن آلود طاغوت صدای پای جغد هم به گوش نمیرسید، انقلابی ها فریاد زده و در زندان ها زیر شکنجه استقامت می کردند. 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد: انقلابیون حقیقی هیچ گاه صحنه را خالی نکرده و همیشه حاضرند. شاید تعداد چنین افرادی به لحاظ کمی اندک باشد اما همین ها هستند که به ملتی روحیه میدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار