نماینده فرانسه قهرمان مسابقات بين المللی اسکواش شد

مسابقات بين المللی اسکواش يادواره شهدای نيروی دريايی ارتش جمهوری اسلامي ايران با قهرمانی اگوسته دوسورد از فرانسه به پايان رسيد.

نماینده فرانسه قهرمان مسابقات بين المللی اسکواش شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی هیات اسکواش استان تهران، در دیدار نهایی مسابقات بین المللی اسکواش یادواره شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اگوسته دوسورد از کشور فرانسه با برتری 3 بر 2 برابر  طيب اسلم از پاکستان به عنوان قهرمانی این رقابتها دست یافت. همچنین سجاد زارعیان نماینده تیم ملوان نیروی دریائی ارتش و احسن ایاض از پاکستان به طور مشترک عنوان سومی این مسابقات را بدست آوردند.

شایان ذکر است این دوره از رقابتها با حضور 100 بازیکن از کشورهای ایران، پاکستان، عراق، قطر، فرانسه، انگلستان،بلژیک و جمهوری چک با هماهنگی هیئت اسکواش نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا و هیئت اسکواش استان تهران در سالن اسکواش مجموعه ورزشی حیدر نیا به مدت 7 روز برگزار گردید که از این تعداد 27 بازیکن خارجی و 73 بازیکن داخلی در این رقابتها شرکت نموده اند و باهم به صورت حرفه ای و انفرادی به رقابت پرداختند.

هدف از برگزاری این دوره از رقابتها، ارتقاع سطح فنی و رنکینگ بازیکنان تهران و کشور بود که این مهم برای جوانان و قهرمانان انگیزه ای مضاعف جهت ادامه راه حرفه ای را به وجود می آورد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار