پدیده مشهد-پرسپولیس

خیز شاگردان برانکو برای بازگشت به صدر جدول

سرخپوشان پایتخت بعد از وقفه یک روزه، امروز ساعت 14:10 به مصاف شاگردان مهاجری می روند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار دو تیم فوتبال پدیده مشهد و پرسپولیس قرار بود که روز گذشته برگزار شود به علت بارش برف سنگین به امروز موکول شد. 

در حالی که از یک هفته گذشته پیش بینی هوای سرد و یخبندان در مشهد می شد اما مدیران مجموعه ورزشی ثامن مشهد تمهیدات لازم برای برگزاری بازی پدیده و پرسپولیس در نظر نگرفتند و این بازی یک روز به تعویق افتاد.

به هر حال تعویق یک روزه بازی باعث شد برنامه هر دو تیم پرسپولیس و پدیده با مشکل مواجه شود و مسئولان هر دو تیم نسبت به این موضوع اعتراض هایی داشته باشند. 

شاگردان برانکو در حالی باید امروز به مصاف پدیده بروند که صدرنشینی خود را به علت برد تراکتورسازی مقابل استقلال از دست دادند. براین اساس آنها برای بازپس گیری صدر جدول به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند. 

خوردبین و خمارلو سرپرست و مدیر رسانه ای پرسپولیس به علت شرکت در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا صبح امروز به مالزی سفر کردند. براین اساس کریم باقری وظیفه سرپرستی پرسپولیس را در این بازی برعهده دارد. 

پرسپولیس همچنان تیم بدون باخت جدول رده بندی است و با سه گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد. اگر این تیم بتواند در بازیهای باقیمانده تا پایان فصل اول گلی دریافت نکند در آن صورت رکورد ویژه ای از خود به جای می گذارد. 

به هر حال باید دید شاگردان مهاجری می توانند رکورد شکست ناپذیری پرسپولیس بشکنند و شگفتی بزرگی را خلق کنند یا نه!

موعود بنیادی فر، سعید علی نژادیان، سعید قاسمی و رضا عادل تیم داوری این بازی تشکیل می دهند. ابراهیم میرزا بیگی هم ناظر این بازی است. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار