واکنش تیم انتقال قدرت ترامپ به ادعای سیا در خصوص مداخله روسیه در انتخابات آمریکا

تیم انتقال قدرت ترامپ به ادعای سازمان سیا در خصوص دست داشتن روسیه در پیروزی نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا، به شدت واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، تیم انتقال قدرت دونالد ترامپ به ادعای جدید سازمان سیا در خصوص دست داشتن روسیه در روند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا واکنش نشان داد.

تیم انتقال قدرت ترامپ در بیانیه ای مختصر و بدون امضا اعلام کرد: «آنها همان کسانی هستند که گفتند صدام حسین سلاح های کشتار جمعی دارد. انتخابات خیلی وقت پیش تمام شده است و یکی از بزرگترین پیروزی ها در آرای الکترال در طول تاریخ آمریکا در این انتخابات به دست آمد. حال زمان آن فرا رسیده است که با حرکتی رو به جلو، آمریکا را دوباره بزرگ و قدرتمند کنیم.»

این بیانیه به یکی از تحقیرآمیزترین اعترافات سازمان سیا درخصوص نبود سلاح های کشتار جمعی در عراق اشاره دارد. مقامات سازمان سیا، نواقص موجود در تحلیل های اطلاعاتی را عامل اشتباه آمریکا در خصوص مجهز بودن صدام به سلاح های کشتار جمعی دانستند.

چنین واکنشی به ادعای سیا از سوی تیم انتقال قدرت ترامپ بیانگر یک مقابله زودهنگام بین رئیس جمهور منتخب آمریکا و سازمان اطلاعاتی این کشور است.

ترامپ بارها دخالت روسیه در روند انتخابات آمریکا را انکار کرده است. وی در مصاحبه اخیر خود با مجله تایمز گفت: «نمی توانم باور کنم. نمی توانم دخالت آنها در انتخابات را باور کنم.» ترامپ افزود معتقد است اتهامات سیا به روسیه از انگیزه های سیاسی نشأت می گیرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار