مسئول کمیته واترپلو:

تیم های بی پول نسبت به تیم های پول دار تنگ نظر هستند

نادر غفوری گفت: در لیگ واترپلو تیم های بی پول نسبت به تیم های پول دار تنگ نظری می کنند.

نادر غفوری مسئول کمیته واترپلو و یکی از داوران بازی روز گذشته سایپا و نیروی زمینی ارتش در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره اتفاقات و حواشی مسابقه این دو تیم گفت: زمانی که نام ارتش را می شنویم انتظار نظم و ترتیب را داریم اما دیروز تیم نیروی زمینی بسیار بی نظم ظاهر شد و مقصر اصلی، سرمربی این تیم بود. خاکبان با اعتراضات پی در پی خود در زمان برگزاری بازی باعث شد بازیکنانش نیز این اجازه را به خود بدهند تا با خشونت برخورد کنند. 

وی افزود: قانون در این بازی اجرا شد. خاکبان به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد گرفت و در ادامه با کارت قرمز اخراج شد. حتی اگر داوری هم مشکل داشت او با دامن زدن به این موضوع باعث ایجاد درگیری و تشویش شد.  
غفوری درباره ورورد کمیته انضباطی به این مسئله خاطر نشان کرد: به دلیل آن که قانون اجرا شد، اتفاقی برای طرح در کمیته انضباطی وجود ندارد اما ممکن است علی هرمزی بازیکن ارتش با محرومیت یک جلسه ای مواجه شود. 

مسئول کمیته واترپلو درباره این که داوران در قضاوت جانب تیم هایی را می گیرند که حامی مالی دارند خاطر نشان کرد: برای داور و یا فدراسیون چه فرقی دارد که چه تیمی پیروز میدان باشد. تیم هایی که پول کمتری دارند نسبت به تیم هایی که پول دارند تنگ نظری می کنند. اگر به حمایت باشد ما باید از نیروی زمینی ارتش که چند سال است در لیگ حضور داد طرفداری و حمایت کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار